Elaborarea documentatiei tehnico-economice (faza DALI, Audit Energetic, PT, CS, DDE si DTAC si asistenta tehnica din partea proiectantului) privind cresterea eficientei energetice si gestionarea inteligenta a energiei la Scoala Gimnaziala Nicolae Balcescu, Cod unic de inregistrare: 4230487/2021/43
Tipurile de servicii sunt cele descrise in referatul de necesitate nr. 108274 din 11.03.2021, precum si in caietul de sarcini n...
Elaborarea documentatiei tehnico-economice (faza DALI, Audit Energetic, PT, CS, DDE si DTAC si asistenta tehnica din partea proiectantului) privind cresterea eficientei energetice si gestionarea inteligenta a energiei la Scoala Gimnaziala Nicolae Balcescu, Cod unic de inregistrare: 4230487/2021/43
Tipurile de servicii sunt cele descrise in referatul de necesitate nr. 108274 din 11.03.2021, precum si in caietul de sarcini nr. 94312 din 02.03.2021:
Prezentul Caiet de Sarcini are ca obiect achiziţionarea următoarelor servicii:
• Expertiză tehnică structurală a clădirii;
• Scenariul de Securitate la Incendiu;
• Studiul geotehnic;
• Raport de audit energetic complex, conform reglementărilor MDRAP, MEEMA, ANRE, cu eliberarea inclusiv a Certificatului de Performanţă Energetică şi studiu de conformare energetică;
• Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii – Faza D.A.L.I, conţinând inclusiv recomandările expertizelor tehnice, a expertizelor energetice ale clădirii, a certificatelor actuale de performanţă energetică asociate clădirilor, şi obligaţia analizei şi eliberării certificatului de performanţă energetică a clădirii după modernizare;
• Proiect Tehnic, Detalii de Execuţie, Caiete de Sarcini;
• Documentaţie Tehnică pentru obţinerea Autorizaţiei de Construire (DTAC);
• Întocmirea documentaţiilor tehnice pentru obţinerea avizelor/acordurilor necesare desfăşurării investiţiei (fără costuri suplimentare pentru Beneficiar, cu excepţia taxelor necesare de avizare care vor fi suportate de către Beneficiar), conform cerinţelor Certificatelor de Urbanism;
• Obţinerea în numele Beneficiarului a tuturor avizelor şi acordurilor necesare pentru realizarea tuturor fazelor de proiectare, în conformitate cu cerinţele solicitate de către Beneficiar şi în conformitate cu legislaţia, normele şi normativele în vigoare. Contravaloarea avizelor se va deconta de către Ofertant pe bază de documente justificative;
• Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe toată perioada desfăşurării lucrărilor.
Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Solicitarile de clarificari vor fi transmise in format editabil.