Prezenta achizitie consta in elaborarea Studiului de Fezabilitate si a documentatiilor pentru obtinerea certificatelor de urbanism si avize/acorduri mentionate in certificatele de urbanism pentru obiectivul “Modernizare DN 7A Brezoi - Petrosani km 0+000 – km 86+600 sector km 0+000 – 62+200"
Documentatia tehnica ce va fi elaborata - Studiu de Fezabilitate, va fi in conformitate cu anexa nr.4 din HG 907/2016.
...
Prezenta achizitie consta in elaborarea Studiului de Fezabilitate si a documentatiilor pentru obtinerea certificatelor de urbanism si avize/acorduri mentionate in certificatele de urbanism pentru obiectivul “Modernizare DN 7A Brezoi - Petrosani km 0+000 – km 86+600 sector km 0+000 – 62+200"
Documentatia tehnica ce va fi elaborata - Studiu de Fezabilitate, va fi in conformitate cu anexa nr.4 din HG 907/2016.
Traseul drumului studiat, din punct de vedere juridic reprezinta domeniul public si traverseaza teritoriul administrativ al judetului Valcea. Suprafata ocupata de tronsonul studiat in cadrul proiectului este de cca. 575.000 mp. Clasa tehnica a drumului national este IV, cu doua benzi de circulatie, avand partea carosabila de 7,00 m (2 x 3,50 m) si platforma de 8,50 m.
Lucrarile preconizate se vor desfasura pe domeniul public, nefiind necesare exproprieri.
Realizarea lucrarilor contribuie la asigurarea nditiilor optime pentru desfasurarea traficului pe DN 7A km 0+000 – km 62+200, sectoarele de drum studiate. Executia lucrarilor de asigurarea a versantilor impotriva caderilor de pietre vor contribui la exploatarea infrastructurii rutiere nationale in conditii optime de rezistenta, stabilitate si siguranta a circulatiei.
Nota:
Prezenta procedura de achizitie publica este initiata sub incidenta urmatoarei conditii suspensive:
Incheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de asigurarea creditelor de angajament necesare.
In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea creditelor de angajament necesare nu se realizează pana la data de 20.01.2024, Autoritatea Contractantă va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea nr. 98/2016. fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.
Nota:
A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, si totodata in conformitate cu art. 161 alin. 1 din cadrul aceleiasi legi, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 11 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva.
Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Lege, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.