Feedback
I.D.: 100688014

Servicii de proiectare elaborare proiect tehnic de execuţie, detalii de execuţie, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări la obiectivul: "Pod pe DN 67 km 101+972 la Scoarta"

Data publicarii
30.07.24
Coduri CPV
45221111-3 45233130-9 71322500-6 71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
24.09.24
Pretul estimativ:
3.676.364,42 RON - 3.676.364,42 RON
Documente participare:
  1. 02 DOC TEHNICA SF.rar
  2. 03 FORMULARE.docx
  3. 01 CTR.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Drumul naţional principal DN 67 face legătura între Dr. Tr. Severin – Tg. Jiu şi Rm. Vâlcea , iar în localitatea Scoarţa la km 101+972 traversează un pârâu (Valea Rea) pe un pod din beton cu o deschidere de 7,05 m şi lungimea totală de 9,00 m . Schema statică a podului este dală/grindă simplu rezemată. Suprastructura podului este realizată dintr-o dală mărginită de 2 grinzi din beton armat, turnate monolit. Lungimea grinzil...
Drumul naţional principal DN 67 face legătura între Dr. Tr. Severin – Tg. Jiu şi Rm. Vâlcea , iar în localitatea Scoarţa la km 101+972 traversează un pârâu (Valea Rea) pe un pod din beton cu o deschidere de 7,05 m şi lungimea totală de 9,00 m . Schema statică a podului este dală/grindă simplu rezemată. Suprastructura podului este realizată dintr-o dală mărginită de 2 grinzi din beton armat, turnate monolit. Lungimea grinzilor este de 8,50 m, înălţimea de 20 cm, iar lăţimea este de 70 cm. Dala şi grinzile sunt reazemate direct pe banchetele culeelor. Infrastructura este alcătuită din două culee masive cu elevaţiile din beton , fundate direct. Racordarea cu terasamentele este realizată cu aripi din beton la ambele culee. Albia pârâului este conturată şi este amenajată sub pod cu un pereu din beton, iar în aval de pod, la aprox. 3,50 m de elevaţiile culeelor, cu un prag de fund din beton format din prag deversor, bazin de disipare şi prag de disipare. Rampele au o lăţime de aprox. 9,00 m şi au partea carosabilă realizată din îmbrăcăminte asfaltică. Rampa Târgu Jiu, în partea din amonte, este susţinută de un zid de sprijin din beton de aproximativ 35,00 m. Partea carosabilă pe pod are lăţimea de 7,00 m şi 2 trotuare pietonale de câte l,30 m fiecare. Pe lisele din beton armat au fost prevăzute parapete pietonale din metal cu stâlpi şi mână curentă din ţeavă rotundă şi zăbreluţe. Calea pe pod este realizată din îmbrăcăminte asfaltică, iar pe trotuare din beton. Scurgerea apelor pluviale de pe pod se face gravitaţional. În anul 2019 a fost încheiat contractul de servicii având ca obiect Elaborare Studiu de Fezabilitate la obiectivul "Pod pe DN 67 km 101+972 , la Scoarţa ". Documentaţia a fost avizată în CTE – DRDP Craiova/CNAIR /MTI şi s-a obţinut Ordinul MTI nr. 2526/29.12.2022 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenţi acestui obiectiv . Podul a fost construit în anul 1965 şi a fost dimensionat, la execuţie pentru clasa I de încărcare (Al3; S60). Elementele principale de rezistenţă ale suprastructurii sunt reprezentate de o dală mărginită de 2 grinzi turnate monolit . Grinzile prezintă defecte şi degradări astfel cum sunt descrise in caietul de sarcini. Se constată afuierea fundaţiei culeei Vâlcea cu aproximativ 0,50 m . Pereul de sub pod este degradat în totalitate şi se constată depuneri de material solid sub pod . Pragul de fund din aval de pod prezintă bazinul de disipare şi pragul de disipare rupte , precum şi o subspălare a fundaţiei pragului deversor . Albia pârâului este conturată şi neamenajată, prezentând depuneri de material solid rezultat din ruperea elementelor pragului de fund , precum şi vegetaţie abundentă atât în albie cât şi pe maluri. Calea pe rampe este realizată din îmbrăcăminte asfaltică care prezintă mici denivelări şi fisuri în zona de racordare pod-rampe. Se constată lipsa scărilor, casiurilor şi şanţurilor la baza taluzurilor. Calea pe pod prezintă denivelări, fisuri în special în zona rosturilor de dilataţie. Nota: A) In temeiul art.160 alin 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B) Conform obligatiei prevazute la art.160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 6-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu