Contractul are ca obiect Servicii de proiectare (DTAC, DTOE, PTe, De, inclusiv obtinere avize, acorduri si AC, studii specifice aferente fazelor proiectului), asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţie “Creşterea eficienţei energetice a Palatului Administrativ al judeţului Galaţi – Corp A", situat în municipiul GALAŢI, Str. DOMNEASCĂ nr. 56, judeţul GALAŢI...
Contractul are ca obiect Servicii de proiectare (DTAC, DTOE, PTe, De, inclusiv obtinere avize, acorduri si AC, studii specifice aferente fazelor proiectului), asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţie “Creşterea eficienţei energetice a Palatului Administrativ al judeţului Galaţi – Corp A", situat în municipiul GALAŢI, Str. DOMNEASCĂ nr. 56, judeţul GALAŢI
Obiectul contractului este cele menţionat în detaliu în caietul de sarcini şi documentaţia adiacentă (studiu D.A.L.I., audit energetic, expertiză tehnică, etc.).
Valoarea estimată a fost calculată din adunarea următoarelor capitole bugetare (D.A.L.I.):
1.2. Amenajarea terenului - 0,00
1.4. Cheltuieli pentru relocarea/protecţia utilităţilor - 50.000,00
2.1. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului - 0,00
3.1.3. Alte studii specifice (studii specifice monumente - M.C.) - 110.000,00
3.5.4. Documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor /acordurilor / autorizaţiilor - 115.000,00
3.5.5. Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie - 8.500,00
3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie - 663.209,38
3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului - 211.841,88
4.1. Construcţii şi instalaţii - 12.736.734,44
4.2. Montaj utilaj tehnologic - 33.541,78
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj - 1.897.689,84
4.5. Dotări - 40.043,76
4.6. Active necorporale - 0,00
5.1. Organizare de şantier - 35.000,00
6.2. Probe tehnologice si teste - 10.978,82
- Total valoare estimată (lei fără TVA) - 15.912.539,90
Din care:
- Total servicii de proiectare (3.1.3.+3.5.4.+3.5.5.+3.5.6.): 896.709,38
- Total execuţie lucrări (1.2.+1.4.+2.1.+3.8.1.+4.1.+4.2.+4.3.+4.5.+4.6.+5.1.+6.2.): 15.015.830,52
Note:
*)Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 15 zile. In conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 8-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare simplificat.
**) Nu există limitări între capitole sau subcapitole de cheltuieli, ofertanţii având dreptul cât şi obligaţia de a prevedea toate costurile rezultate din listele de cantităţi şi din oferta sa. Pentru capitolul 5.1 fiecare ofertant are libertatea de a propune propriile costuri în funcţie de organizarea proprie şi cerinţele Documentaţiei de atribuire.
***) Se permite ofertanţilor să utilizeze propriile distanţe de transport pentru resursele materiale de la furnizori la locul lucrării. În cadrul propunerii tehnice ofertanţii trebuie să indice principalii furnizori precum şi distanţa de transport de la aceştia.
****) La întocmirea ofertei sunt aplicabile prevederile Ordinul 1568/2002, în sensul în care normele din articolele de deviz sunt orientative, respectiv "Ofertanţii au deplină libertate de a-şi prevedea în ofertă propriile consumuri şi tehnologii de execuţie, cu respectarea cerinţelor cantitative şi calitative prevăzute în proiectul tehnic, în Caietul de sarcini şi în alte acte normative în vigoare are reglementează execuţia lucrărilor".
Ofertanţii îşi asumă toate costurile cu privire la participarea la prezenta procedură.