Obiectul Contractului de achiziţie publică îl reprezintă prestarea serviciilor de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului aferente obiectivului mixt de investiţii " Modernizare şi extindere Bloc alimentar" în următoarele faze:
FAZA I:
1. Întocmirea Documentaţiei tehnice pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (DTAC), necesar pentru emiterea Autorizaţiei de construire, reglementată prin Legea...
Obiectul Contractului de achiziţie publică îl reprezintă prestarea serviciilor de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului aferente obiectivului mixt de investiţii " Modernizare şi extindere Bloc alimentar" în următoarele faze:
FAZA I:
1. Întocmirea Documentaţiei tehnice pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (DTAC), necesar pentru emiterea Autorizaţiei de construire, reglementată prin Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată cu modificările şi completările ulterioare şi Ordinul nr. 2212/2018 pentru aprobarea Procedurii comune de autorizare a executării lucrărilor de construcţii cu caracter special. Conţinutul Documentaţiei tehnice pentru autorizarea lucrărilor de construcţii (DTAC), va fi cel prevăzut în Anexa nr. 9 din HG nr. 907/2016, privind etapele de elaborare şi conţinutul – cadru al documentaţiilor tehnico – economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice;
2. Întocmirea Documentaţiilor pentru obţinerea avizelor/acordurilor solicitate prin
Certificatul de urbanism 25 – 554.178 din 22.03.2021 emise de către Ministerul Afacerilor Interne, la faza de obţinere a Autorizaţiei de construire, şi documentaţiile de specialitate solicitate de avizatorii pentru obţinerea Autorizaţiei de construire. Taxele necesare obţinerii avizelor vor fi suportate de către autoritatea contractantă.
3. Întocmirea Documentaţiei tehnice de organizare a execuţiei lucrărilor (DTOE), necesar pentru asigurarea tehnologiei de execuţie a investiţiei, atât pe terenul aferent investiţiei, cât şi pe spaţiile ocupate temporar. Conţinutul cadru al Proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (POE), va fi cel prevăzut în Anexa nr. 9 din HG 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul cadru al documentaţiilor tehnico – economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice;
4. Întocmire Proiect tehnic (PT) + Detalii de execuţie (DE), necesare pentru execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora. Proiectul tehnic şi Detaliile de execuţie trebuie să fie elaborate astfel încât să asigure informaţii tehnice complete privind realizarea lucrărilor de construcţii şi să răspundă cerinţelor tehnice, economice şi tehnologice. Conţinutul Proiectului tehnic (PT) va fi cel prevăzut în Anexa nr. 10 din HG nr. 907/2016, privind etapele de elaborare şi conţinutul – cadru al documentaţiilor tehnico – economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice.
FAZA II:
1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de urmărire şi control al lucrărilor de execuţie.
2. Întocmirea Proiectului faza As – Built, reprezintă Proiectul tehnic actualizat la data finalizării lucrărilor fiind parte component a Cărţii tehnice a construcţiei. În acest proiect se introduce Proiectul tehnic cu ultima revizie, dispoziţiile de şantier, Procesele – verbale de lucrări ascunse, Procesele – verbale de control în faze determinate precum şi orice alte documente aferente proiectării şi execuţiei. Proiectul As – Built este reglementat de H.G. nr. 343/2017, pentru modificarea H.G. 273/1994, privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora.
3. Actualizarea Devizului general la terminarea lucrărilor.
4. Participarea Proiectantului la recepţia la terminarea lucrărilor.
Conform Devizului general aprobat la faza SF, valoarea estimată a serviciilor aferente proiectării, asistenţei tehnice şi întocmirii documentaţiilor tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor, este de 249.000 lei fără TVA, respectiv 296.310 lei cu TVA, cuprinsă din:
1 Proiectare =226.000,00
2 Asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor =12.000,00
3 Asistenţă tehnică pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie avizat de către Biroul de control al calităţii în construcţii, din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor= 6.000,00
4. Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor= 5.000,00
Total valoare servicii de proiectare şi asistenţă tehnică= 249.000,00 .
Descrierea detaliata a serviciilor de proiectare ce fac obiectul contractului de achizitie publica se regaseste in Caietul de sarcini si anexele sale , publicate odata cu prezentul anunt de participare simplificat.
In aplicarea dispozitiilor articolului 161 alin.(2) din Legea 98/2016, coroborat cu art.103 alin(2) din HG395/2016, autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene cu privire la solicitarile de clarificari:
a) termenul limita de primire a solicitarilor de clarificări: 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
b) termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari: 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.