,, Servicii de proiectare: Documentaţie tehnică pentru obţinerea Autorizaţiei de Desfiinţare (DTAD), Documentaţie tehnică pentru obţinerea Autorizaţiei de Construire (DTAC), audit energetic, documentaţii avize/acorduri, inclusiv PSI, conform certificatului de urbanism, asistenţă tehnică din partea proiectantului, Proiect Tehnic+Detalii de Execuţie (PT+DE) şi execuţie lucrări la obiectivul de investitii « Reabilitarea Stadio...
,, Servicii de proiectare: Documentaţie tehnică pentru obţinerea Autorizaţiei de Desfiinţare (DTAD), Documentaţie tehnică pentru obţinerea Autorizaţiei de Construire (DTAC), audit energetic, documentaţii avize/acorduri, inclusiv PSI, conform certificatului de urbanism, asistenţă tehnică din partea proiectantului, Proiect Tehnic+Detalii de Execuţie (PT+DE) şi execuţie lucrări la obiectivul de investitii « Reabilitarea Stadionului Municipal Progresul Brăila»"
Obiectivele ce vor fi atinse prin activităţile şi lucrările propuse în cadrul obiectivului de investiţii « Reabilitarea Stadionului Municipal Progresul Brăila»"sunt:
-readucerea, în prima fază, în stare optimă de funcţionare a bazei sportive;
-obiectul îl reprezintă reamenajarea terenului cu gazon sintetic, conform ghidului FRF;
-reabilitarea împrejmuirii;
-refacerea tuturor instalaţiilor aferente clădirilor;
-construirea de grupuri sanitare spectatori.
Propunerea tehnica va fi intocmita conform caietului de sarcini, parte integranta din prezenta documentatie de atribuie.
Valoarea estimata totala este de 4.011.022,00 lei fara TVA defalcata astfel:
1. Documentaţie tehnică pentru obţinerea Autorizaţiei de Desfiinţare (DTAD)= 1.000,00 lei fara TVA
2. Documentaţie tehnică pentru obţinerea Autorizaţiei de Construire (DTAC)= 2.700,00 lei fara TVA;
3. Audit energetic = 1.000,00 lei fara TVA;
4. Documentaţii avize/acorduri, inclusiv PSI = 2.200,00 lei fara TVA;
5. Cheltuieli pentru asigurarea utilitpţilor necesare obiectivului = 56.300,00 lei fara TVA;
6. Proiect Tehnic+Detalii de Execuţie (PT+DE) = 43.545,00 lei fara TVA;
7. Asistenţă din partea proiectantului = 3.880,00 lei fara TVA;
8. Cheltuieli pentru investitia de baza = 3.880.397,00 lei fara TVA;
9. Organizare de santier = 20.000,00 lei fara TVA;
la care se pot adauga cheltuielile diverse si neprevazute in cuantum de 10% din valoarea cheltuielilor prevazute la cap. 1.2+ cap.1.3+cap. 1.4+cap. 2+ cap. 3.5+cap. 3.8+cap.4 din devizul general si vor fi decontate, doar daca este cazul.
Suma cheltuielilor diverse si neprevazute nu este inclusa în valoarea estimată.
Cheltuielie diverse si neprevazute reprezinta cheltuieli incluse in structura devizului general al obiectivului de investitii, iar utilizarea sumelor aferente acestora se realizeaza, in functie de necesitati, prin incheierea unui act aditional la contractul initial.
In acest context, actul aditional va reprezenta expresia aplicarii mecanice a clauzelor contractuale / unei modificari nesubstantiale in conformitate cu dispozitiile art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Numărul zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 8 zile
Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări transmise în termen cu 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.