În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de proiectare, asistenta tehnica si verificarea proiectarii în cadrul proiectului “ EXTINDERE RETEA ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA CIZER, COMUNA CIZER, JUDETUL SALAJ".
Informatii detaliate cu privire la solutiile tehnice adoptate pentru lucrarii şi cantitatile de lucrari care se solicita a fi executate, precum şi aspect...
În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de proiectare, asistenta tehnica si verificarea proiectarii în cadrul proiectului “ EXTINDERE RETEA ALIMENTARE CU APA IN LOCALITATEA CIZER, COMUNA CIZER, JUDETUL SALAJ".
Informatii detaliate cu privire la solutiile tehnice adoptate pentru lucrarii şi cantitatile de lucrari care se solicita a fi executate, precum şi aspectele de natura tehnica care trebuie avute în vedere la elaborarea documetatiei de executie de lucrarilor sunt cuprinse în Studiul de fezabilitate, Plansele desenate, anexa la caietul de sarcini şi care face parte integranta din documentatie de atribuire.
Valoarea estimata totala a contractului este de 28.531,92 lei fără TVA, astfel:
Documentaţii tehnice pentru obţinere avize/acorduri/ autorizaţii 500,00 lei fără TVA
Verificarea tehnică de calitate a PTE şi a DDE 1.031,92 lei fără TVA
Proiect tehnic şi detalii de execuţie 21.000,00 lei fără TVA
Asistenta tehnica: 6.000,00 lei fără TVA.
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privirela urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa partilor; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative /standarde; modificari generate de renuntarea/suplimentarea la unele categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de elaborare a acestuia fata de studiul de fezabilitate; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de executie a lucrarilor (adaptare la teren - context practic); modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari de inlocuire a contractantului; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea pragurilor valorice prevazute de Legea nr. 98/2016. De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publica.
Nota: Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cu 4 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, in măsura in care solicitările sunt transmise in termenul precizat la cap. I.1. (7 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).