In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publica avand ca obiect: Servicii de proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii “Reabilitare si modernizare DJ 241C judetul Bacau (tronsoanele km 4+050-km 6+938 si km 9+450-km 10+400)" care are ca scop realizarea urmatoarelor servicii si lucrari:
1) Servicii de proiectare...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publica avand ca obiect: Servicii de proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii “Reabilitare si modernizare DJ 241C judetul Bacau (tronsoanele km 4+050-km 6+938 si km 9+450-km 10+400)" care are ca scop realizarea urmatoarelor servicii si lucrari:
1) Servicii de proiectare, constand in:
a) Elaborarea documentatie tehnice pentru obtinerea autorizatiei de construire (DTAC)
b) Elaborarea proiectului de organizare a executiei lucrarilor (POE)
c) Elaborarea proiectului tehnic de executie, (PTE+DE+caiete de sarcini pe spacialitati, antamasuratori si liste cu cantitati de lucrari)
d) Servicii de actualizare si inscriere in cartea funciara a urmatoarelor sectoare din DJ 241C: de la km 4+044 la limita judet Neamt (CF nr. 61008 pe raza UAT Rosiori) si de la limita judet Neamt la km 12+720 (CF nr. 60516 pe raza UAT Lipova);
Elaborarea proiectului tehnic, a documentatiei tehnice pentru obtinerea autorizatiei de construire, a proiectului de organizare a executiei lucrarilor, detaliilor de executie, caietelor de sarcini se vor realiza in conformitate cu prevederile din H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare si continutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice cu modificarile si completarile ulterioare, adaptat la specificul investitiei.
Intocmirea Planurilor de Amplasament si Delimitare a Imobilului pentru aceste sectoare de drum, vor respecta Ordinului 700/2014 ANCPI. Depunerea documentatiei, la Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara se va face in conformitate cu prevederile Regulamentului de avizare, receptie si inscriere in evidentele de cadastru si carte funciara - Ordinul 700/2014.
2) Executia lucrarilor pentru realizarea obiectivului de investitii, in conformitate cu prevederile proiectului tehnic elaborat in etapa 1, prescriptiilor tehnice, standardelor in vigoare.
3) Asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de realizare a obiectivului, inclusiv receptia finala si intocmire documentatie as buid
Nota
A) In temeiul art. 160 alin.1 din Legea 98/2016 cu completarile si modificarile ulterioare, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 14 zile inainte de teremul limita de depunere a ofertelor.
B) Conform obligatiilor prevazute la art. 160 alin.2 din Legea 98/2016 cu completarile si modificarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 6-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva.
C) Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autoritatiii contractante la solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare, primite in conditiile art, 160 alin.1 din Lege, se posteaza in SEAP la sectiunea specifica, disponibila in sistemul informatic