Implementarea acestui contract de achiziţie publică presupune prestarea de servicii de proiectare, inclusiv asistenţă tehnică şi, respectiv execuţia de lucrări pentru obiectivul de investiţii Reabilitare retele de alimentare cu apa si canalizare pe strada Horia, Closca si Crisan
Valoarea estimată totală este de 1.082.825,98 lei fără TVA, defalcată pe linii bugetare, după cum urmează:
Proiectare:
- Linia 3.5.6 Proiect tehni...
Implementarea acestui contract de achiziţie publică presupune prestarea de servicii de proiectare, inclusiv asistenţă tehnică şi, respectiv execuţia de lucrări pentru obiectivul de investiţii Reabilitare retele de alimentare cu apa si canalizare pe strada Horia, Closca si Crisan
Valoarea estimată totală este de 1.082.825,98 lei fără TVA, defalcată pe linii bugetare, după cum urmează:
Proiectare:
- Linia 3.5.6 Proiect tehnic şi detalii de execuţie: 9.700,00 lei fără TVA;
- Linia 3.5.4.2 Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor: 1.400,00 lei, fără TVA;
- Linia 3.8.1 Asistenţa tehnică din partea proiectantului: 1.900,00 lei fără TVA, din care:
- Linia 3.8.1.1 - pe perioada de execuţiei a lucrărilor: 1.000,00 lei fără TVA;
- Linia 3.8.1.2 - pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcţii: 900,00 lei fără TVA;
Execuţie lucrări:
- Linia 1.2 Amenajarea terenului – 237.890,00 lei, fără TVA;
- Linia 4.1 Construcţii şi instalaţii: 810.959,00 lei, fără TVA, din care:
- Linia 4.1.1 Pentru care există standard de cost: 429.017,00 lei, fără TVA;
- Linia 4.1.2 Pentru care nu există standard de cost: 381.942,00 lei, fără TVA;
- Linia 5.1 Organizare de şantier: 20.976,98 lei, fără TVA, din care:
- Linia 5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente: 20.033,02 lei, fără TVA;
- Linia 5.1.2 Cheltuieli conexe organizării de şantier: 943,96 lei, fără TVA
Modificarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei de valabilitate, se poate face cu respectarea prevederilor art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Modificarile intervenite, dupa caz, pe parcursul executiei contractului de achizitie publica, vor fi incadrate in functie de situatia concreta in prevederile art. 221 din Legea nr. 98/2016, iar in cazul in care acestea prespun suplimentari ale sumelor initiale, vor fi avute in vedere disponibilitatile existente pe linia 5.3 si, dupa caz, alte economii inregistrate in proiect.
Astfel, utilizarea procentului de Diverse si neprevăzute, linia 5.3-Cheltuieli diverse şi neprevăzute din cadrul Devizului General, va fi posibilă numai în cazul în care respectiva modificare nu este substanţială şi numai cu respectarea dispoziţiilor legale.
Prin intermediul clauzelor contractuale vor fi reglementate aspectele referitoare la depăşirile cantitative/valorice puse în operă rezultate din remăsurători, datorate nepotrivirilor dintre estimarea iniţială şi realitatea execuţiei, fără a fi afectat proiectul tehnic sau specificaţiile tehnice.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu cel puţin 9 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel puţin 9 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor acestor solicitări de clarificări cu 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.