Servicii de proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: "Reabilitare drumuri locale afectate de inundatii in comuna Muntenii de Jos, judetul Vaslui"
Valoarea estimata este de 3.474.302,84 lei fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (cap. 3)- (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, verificari proiect conf Legii 1...
Servicii de proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: "Reabilitare drumuri locale afectate de inundatii in comuna Muntenii de Jos, judetul Vaslui"
Valoarea estimata este de 3.474.302,84 lei fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (cap. 3)- (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, verificari proiect conf Legii 10/1995, D.T.A.C., P.T., D.E., D.T.O.E., asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect "as-built" si altele conform prevedrilor caietului de sarcini.) – 136.442,66 lei
- Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) –3.288.532,20 lei;
- Alte cheltuieli - cap. 5 organizare de santier (subcap. 5.1.) – 49.327,98 lei din care subcap. 5.1.1. – Lucrari de constructii –32.885,32 lei si subcap. 5.1.2. – Cheltuieli conexe organizarii de santier – 16.442,66 lei;
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul periodei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 14 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.