Servicii de proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiective de investitii incluse in "Subprogramul lucrari în prima urgenta" – Pachet 41 Lot 1-2 respectiv: Lot 1 – "Reabilitarea drumurilor de interes local afectate de pagubele produse in urma calamitatilor in satele Mogosesti-Siret, Muncelul De Sus, Comuna Mogosesti- Siret, Judetul Iasi" Lot 2 – "Reabilitare Drum 4,5 km si podet sat Baiceni, comuna Todire...
Servicii de proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari pentru obiective de investitii incluse in "Subprogramul lucrari în prima urgenta" – Pachet 41 Lot 1-2 respectiv: Lot 1 – "Reabilitarea drumurilor de interes local afectate de pagubele produse in urma calamitatilor in satele Mogosesti-Siret, Muncelul De Sus, Comuna Mogosesti- Siret, Judetul Iasi" Lot 2 – "Reabilitare Drum 4,5 km si podet sat Baiceni, comuna Todiresti, judetul Iasi"
Valoarea estimata pentru: Lotul 1 este de 9.742.218,34 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (cap. 3) – 181.099,11 lei;
- Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) – 9.419.821,90 lei;
- Alte cheltuieli - organizare de santier (subcap. 5.1.) – 141.297,33 lei din care subcap. 5.1.1. – Lucrari de constructii – 94.198,22 lei si subcap. 5.1.2. – Cheltuieli conexe organizarii de santier – 47.099,11 lei;
Valoarea estimata pentru: Lotul 2 este de 6.352.337,49 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (cap. 3) – 192.191,10 lei
- Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) – 6.069.109,74 lei;
- Alte cheltuieli - organizare de santier (subcap. 5.1.) – 91.036,65 lei din care subcap. 5.1.1. – Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier (1%) – 60.691,10 lei si subcap. 5.1.2. –Cheltuieli conexe organizarii de santier (0,5%) – 30.345,55 lei;
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.