Avand in vedere Bugetul proiectului din cadrul cererii de finantare ce are la baza Devizul General din SF, intocmit conform Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016, pentru prezenta investitie, achizitia de lucrari (proiectare si executie) cuprinde urmatoarele categorii de cheltuieli, luandu-se in calcul urmatoarele linii bugetare: 5.1.1+4.3+4.1+3.8.1+3.5.6+2+1.2+1.3+3.5.4, rezultand o valoare totala de 2.217.246,84 lei fara...
Avand in vedere Bugetul proiectului din cadrul cererii de finantare ce are la baza Devizul General din SF, intocmit conform Hotărâre nr. 907 din 29 noiembrie 2016, pentru prezenta investitie, achizitia de lucrari (proiectare si executie) cuprinde urmatoarele categorii de cheltuieli, luandu-se in calcul urmatoarele linii bugetare: 5.1.1+4.3+4.1+3.8.1+3.5.6+2+1.2+1.3+3.5.4, rezultand o valoare totala de 2.217.246,84 lei fara TVA, defalcata astfel:
-97.000,00 lei fara TVA, Servicii de intocmire documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor, Elaborare Proiect tehnic si Servicii de Asistenta tehnica din partea proiectantului`;
-2.120.246,84 lei fara TVA, Executie lucrari.
Defalcare valoare estimata pe capitole si subcapitole bugetare:
1. Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 144.320,50 lei fara TVA, defalcata astfel:
1.2. Amenajarea terenului (demolare cladiri existente): 129.344,00 lei fara TVA;
1.3. Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala: 14.976,50 lei fara TVA;
2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii: 23.688,46 lei fara TVA, defalcata astfel:
2.1. Retele exterioare : 13.688,46 lei fara TVA
2.2. Alimentare cu energie electrica: 10.000,00 lei fara TVA;
3.Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica:97.000,00 lei fara TVA,defalcata astfel:
3.5.4 Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor: 5.000,00 lei fara TVA
3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie: 70.000,00 lei fara TVA
3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului: 22.000,00 lei fara TVA, defalcata pe subcapitole astfel:
3.8.1.1. pe perioada de executie a lucrarilor: 10.000 lei fara TVA
3.8.1.2. pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre ISC: 12.000,00 lei fara TVA
4.1 Constructii si instalatii: 1.876.366,78 lei fara TVA, defalcata astfel:
4.1.1. OB. CLADIRE SCOALA: 1.316.781,28 lei fara TVA;
4.1.2. OB. IMPREJMUIRE: 106.708,00 lei fara TVA;
4.1.3. OB. TEREN SPORT: 273.000,00 lei fara TVA;
4.1.4. OB. ALEI AUTO: 172.877,50 lei fara TVA;
4.1.5. OB. PLATFORMA GUNOI: 7.000,00 lei fara TVA;
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 37.870,00 lei fara TVA, defalcata astfel:
4.3.1. OB. CLADIRE SCOALA 37.870,00 lei fara TVA;
Avand in vedere faptul ca echipamentele cuprinse in cadrul capitolului 4.3 necesita montaj, in cadrul ofertei se vor lua in considerare costurile legate de montajul acestora, ele putand fi prezentate in cadrul ofertei atat separat cat si in pretul echipamentelor.
5.1 Organizare de santier: 38.001,10 lei fara TVA, defalcata astfel:
5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 38.001,10 lei fara TVA;
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.1) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare.
Termenul limită pentru transmiterea solicitărilor de clarificări de către operatorii economici este de 10 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Termenul limită în care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici este a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Precizăm că termenul de răspuns la clarificări nu afectează dreptul operatorilor economici de a adresa solicitări de clarificări pe parcursul întregii perioade care se scurge de la data publicării Anunţului de Participare Simplificat şi până la termenul limită de 10 de zile anterior datei limită de depunere a ofertelor.
În măsura în care solicitările de clarificări/informaţii suplimentare au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorităţii contractante însoţite de întrebările aferente vor fi publicate în SICAP, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.3) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare.
Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici care vor fi transmise prin altă modalitate de comunicare sau alt termen decât cel stabilit.