Servicii de proiectare, asistenta tehnica si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: “Reabilitare strazi degradate in comuna Solesti judetul Vaslui"
Valoarea estimata este de 6.548.590,80 lei, fara TVA si se compune din:
Capitolul 3 – cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 161.051,99 lei;
Capitolul 4 - cheltuieli pentru investitia de baza: 6293.141,68 lei;
Capitolul 5 - Alte cheltuieli: 94.397,13 l...
Servicii de proiectare, asistenta tehnica si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: “Reabilitare strazi degradate in comuna Solesti judetul Vaslui"
Valoarea estimata este de 6.548.590,80 lei, fara TVA si se compune din:
Capitolul 3 – cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 161.051,99 lei;
Capitolul 4 - cheltuieli pentru investitia de baza: 6293.141,68 lei;
Capitolul 5 - Alte cheltuieli: 94.397,13 lei;
-subcapitolul 5.1. - orgnizare de santier: 94.397,13 lei;
-subcapitolul 5.1.1. - Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 62.931,42 lei;
-subcapitolul 5.1.2. - Cheltuieli conexe organizarii de santier: 31.465,71 lei.
Valorile de mai sus este in conformitate cu Devizul general al proiectantului aprobat prin Ordinul M.L.P.D.A nr. 3635/14.08.2020.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul periodei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.