Servicii de proiectare, asistenta tehnica si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: "Aducerea la starea iniţială a infrastructurii DC 153 şi a părţii carosabile a acestuia grav afectate de alunecările de teren intre km 1+000-1+500, comuna Pietrari,judeţul Vâlcea "
Valoarea estimata este de 1.473.520,37 lei, fara TVA si se compune din:
Capitolul 3 – cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 67.924,12 ...
Servicii de proiectare, asistenta tehnica si executia de lucrari pentru obiectivul de investitii: "Aducerea la starea iniţială a infrastructurii DC 153 şi a părţii carosabile a acestuia grav afectate de alunecările de teren intre km 1+000-1+500, comuna Pietrari,judeţul Vâlcea "
Valoarea estimata este de 1.473.520,37 lei, fara TVA si se compune din:
Capitolul 3 – cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 67.924,12 lei;
Capitolul 4 - cheltuieli pentru investitia de baza – 1.384.823,89 lei;
Capitolul 5 - Alte cheltuieli – 20.772,36 lei;
-subcapitolul 5.1. - orgnizare de santier – 20.772,36 lei;
-subcapitolul 5.1.1. - Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier– 13.848,24 lei;
-subcapitolul 5.1.2. - Cheltuieli conexe organizarii de santier – 6.924,12 lei.
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general al proiectantului aprobat prin Ordinul MLPDA nr. 3901/02.10.2020.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.