Servicii de proiectare, asistenta tehnica si executia de lucrari pentru obiective de investitii – Pachet 22 Lot 1-2, respectiv: Lot 1 – „Reabilitarea infrastructurii rutiere afectate de viituri in comuna Tiganasi, judetul Iasi”; Lot 2 – „Reabilitarea infrastructurii rutiere afectate de viituri in comuna Probota, judetul Iasi”
Valoarea estimata este de 7.264.255,80 lei fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate a...
Servicii de proiectare, asistenta tehnica si executia de lucrari pentru obiective de investitii – Pachet 22 Lot 1-2, respectiv: Lot 1 – „Reabilitarea infrastructurii rutiere afectate de viituri in comuna Tiganasi, judetul Iasi”; Lot 2 – „Reabilitarea infrastructurii rutiere afectate de viituri in comuna Probota, judetul Iasi”
Valoarea estimata este de 7.264.255,80 lei fara TVA, rezultata din insumarea valorilor estimate ale celor 2 loturi.
Valoarea estimata pentru Lotul 1 este de 3.632.507,28 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (cap. 3) – 137.218,17 lei;
- Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) – 3.443.634,59 lei;
- Alte cheltuieli - organizare de santier (subcap. 5.1.) – 51.654,52 lei din care subcap.5.1.1 – 34.436,35 lei; subcap. 5.1.2 – 17.218,17 lei.
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general al proiectantului aprobat prin Ordinul MDRAP nr. 2770/02.10.2019.
Valoarea estimata pentru Lotul 2 este de 3.631.748,52 lei fara TVA, fiind compusa din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (cap. 3) – 127.263,47 lei;
- Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4) – 3.452.694,63 lei;
- Alte cheltuieli - organizare de santier (subcap. 5.1.) – 51.790,42 lei din care subcap. 5.1.1. – 34.526,95 lei si 5.1.2. – 17.263,47 lei;
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general al proiectantului aprobat prin Ordinul MDRAP nr. 2822/08.10.2019.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.