Scopul achiziţiei publice este contractarea serviciilor de proiectare (PT si DE, faza PAC), Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei precum şi executia lucrarilor în cadrul proiectului ,,Reabilitare si modernizare constructie existenta C1-Clubul elevilor", ce vizeaza cresterea calitatii procesului de invatamant in cadrul clubului elevilor, eficientizarea energetica a cladirii. Extinde...
Scopul achiziţiei publice este contractarea serviciilor de proiectare (PT si DE, faza PAC), Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei precum şi executia lucrarilor în cadrul proiectului ,,Reabilitare si modernizare constructie existenta C1-Clubul elevilor", ce vizeaza cresterea calitatii procesului de invatamant in cadrul clubului elevilor, eficientizarea energetica a cladirii. Extinderea constructiei in vederea construirii grupurilor sanitare, docata cu separarea fluxurilor de exploatare, sustinerea cursurilor si traditiilor locale prin furnizarea materialului didactic necesar.
Pentru a atinge aceste obiective se realizeaza o aripa noua unde se amenajaza grupuri sanitare, se inlatura cauzele de degradare a cladirii, se monteaza un termosistem adecvat, se modernizeaza utilitatile si dotarile, se amenajaza curtea obiectivului pentru a gazdui activitati in aer liber, se demoleaza anexele neintabulate si se creaza facilitati pentru persoane cu dezabilitati.
Proiectul Serviciile ce fac obiectul contractului, faza PT, in conformitate cu solutia avizata din Studiului de fezabilitate sunt:
Elaborarea documentatiei faza PAC;
Elaborarea proiectului tehnic (PTh);
Elaborarea detaliilor de executie (DE);
Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata contractului de execuţie lucrări şi pe toată perioada de execuţie a investiţiei, până la admiterea recepţiei la terminarea lucrărilor;
Executia lucrarilor ce fac obiectul contractului.
Executia lucrarilor se va face în conformitate cu documentatia tehnica intocmita la faza PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic.
Executantul lucrarilor va trebui sa respecte intocmai documentatia tehnica faza PT pusa la dispozitie dupa ce aceasta a fost verificata de catre verificatorii de proiect si avizata.
Valoarea estimata a serviciilor de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si lucrarilor pentru obiectivul de investiţii ,,Reabilitare si modernizare constructie existenta C1-Clubul elevilor", ce urmeaza a se realiza este calculata conform devizului general intocmit de proiectant la faza de DALI proiect nr. 10/2021 intocmit de catre S.C. ELIPTICA ATELIER S.R.L pentru prezenta investitie, luându-se în calcul urmatoarele linii bugetare:
Cap.3.5.4.Documentatii-suport si cheltuieli pentru obtinerea de avuze acorduri si autorizatii: 10.000,00 lei fara TVA;
Cap.3.5.6.Proiect tehnic si detalii de executie: 30.000,00 lei fara TVA;
Cap.3.8.1.Asistenta tehnica din partea proiectantului :10.000,00 lei fara TVA;
3.8.1.1.Pe perioada de executie a lucrarilor: 10.000,00 lei fara TVA;
3.8.1.2. Pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre ISC: 0,00 lei fara TVA
Cap.4.1.Constructii si instalatii: 1.712.913,07 lei fara TVA
Cap.5.1.1.Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 20.000,00 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA a contractului de lucrari (proiectare + executie): 1.782.913,07 lei fara TVA.
În măsura în care solicitările de clarificări/informaţii suplimentare au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorităţii contractante însoţite de întrebările aferente vor fi publicate în SICAP, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.3) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare.
Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici care vor fi transmise prin altă modalitate de comunicare sau alt termen decât cel stabilit.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare cu 6 zile inainte de data de depunere a ofertelor.