Scopul achiziţiei publice este contractarea serviciilor de proiectare (PT si DE, faza PAC), Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei precum şi executia lucrarilor în cadrul proiectului ,,Construire sediu Primarie com. Glavile jud. Valcea", ce vizeaza creşterea nivelului de civilizatie şi confort a localnicilor din zona , dar si al angajatiilor Primariei, in relatia imediata cu locuito...
Scopul achiziţiei publice este contractarea serviciilor de proiectare (PT si DE, faza PAC), Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei precum şi executia lucrarilor în cadrul proiectului ,,Construire sediu Primarie com. Glavile jud. Valcea", ce vizeaza creşterea nivelului de civilizatie şi confort a localnicilor din zona , dar si al angajatiilor Primariei, in relatia imediata cu locuitorii comunei .
Proiectul Serviciile ce fac obiectul contractului, faza PT, in conformitate cu solutia avizata din D.A.L.I. sunt:
Elaborarea documentatiei faza PAC;
Elaborarea proiectului tehnic (PTh);
Elaborarea detaliilor de executie (DE);
Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata contractului de execuţie lucrări şi pe toată perioada de execuţie a investiţiei, până la admiterea recepţiei la terminarea lucrărilor;
Executia lucrarilor ce fac obiectul contractului.
Executia lucrarilor se va face în conformitate cu documentatia tehnica intocmita la faza PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic.
Executantul lucrarilor va trebui sa respecte intocmai documentatia tehnica faza PT pusa la dispozitie dupa ce aceasta a fost verificata de catre verificatorii de proiect si avizata.
Investitia propusa are o contributie importantã in ceea ce priveste numeroasele probleme sociale ce au aparut la nivelul comunei.
Se propune executarea unui nou sediu de primarie care sa corespunda cerintelor actuale de utilizare , avand un numar suficient de birouri ,precum si un flux de utilizare al spatiilor superior, eliminand cozile create in spatiul existent datorat suprapunerii unor activitati in lipsa unui numar suficient de birouri.
Se concluzioneaza ca investitia preconizata poate produce efecte deosebite în viata economico-socialaa locuitorilor.
Investitia este necesara şi oportuna avand efecte benefice privind creşterea nivelului de civilizatie şi confort a localnicilor din zona , dar si al angajatiilor Primariei, in relatia imediata cu locuitorii comunei .
Valoarea estimata a serviciilor de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si lucrarilor pentru obiectivul de investiţii ,,Construire sediu Primarie com. Glavile jud. Valcea", ce urmeaza a se realiza este calculata conform devizului general intocmit de proiectant la faza de SF proiect nr. 8/2020 intocmit de catre SC PODRUM PROIECT SRL pentru prezenta investitie, luându-se în calcul urmatoarele linii bugetare:
Cap.3.5.4.Documentatii-suport si cheltuieli pentru obtinerea de avuze acorduri si autorizatii: 8.482,96 lei fara TVA;
Cap.3.5.6.Proiect tehnic si detalii de executie: 162.074,00 lei fara TVA;
Cap.3.8.1.Asistenta tehnica din partea proiectantului : 24.311,10 lei fara TVA;
3.8.1.1.Pe perioada de executie a lucrarilor: 16.207,40 lei fara TVA;
3.8.1.2. Pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre ISC: 8.103,70 lei fara TVA;
Cap.4.1.Constructii si instalatii: 3.914.570,00 lei fara TVA
Cap.4.2.Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 5.210,00 lei fara TVA
Cap.4.3.Utilaje, echipamente,tehnologice si functionale care necesita montaj: 49.755,00 lei fara TVA
Cap.5.1.Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 101.296,25 lei fara TVA
Cap.5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 81.037,00 lei;
Cap.5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului: 20259,25 lei.
Valoarea estimată a prezentei achiziţii de lucrari (proiectare+executie) este de 4.265.699,31 lei fara TVA lei, ceea ce presupune ca achiziţia acestor lucrari sa se faca prin procedura de achiziţie Procedura Simplificata, conform art 7 alin 2) din Legea 98/2016 si în conformitate cu prevederile art. 113, alin,1 alin. 4), lit. a din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările si completarile ulterioare.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.1) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare.
Termenul limită pentru transmiterea solicitărilor de clarificări de către operatorii economici este de 9 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Termenul limită în care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici este in a 6 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
În măsura în care solicitările de clarificări/informaţii suplimentare au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorităţii contractante însoţite de întrebările aferente vor fi publicate în SICAP, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.3) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare.
Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici care vor fi transmise prin altă modalitate de comunicare sau alt termen decât cel stabilit.
Nota:
Procedura simplificată se iniţiază prin publicarea în SEAP a unui anunţ de participare simplificat, însoţit de documentaţia de atribuire aferentă şi se va desfăşura într-o singură etapă, online.
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse 434.384,10 lei fara TVA, acestea putând fi accesate, dupa caz, în functie de necesitati, prin modificarea contractului în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, dar pentru alegerea procedurii s-a tinut cont si de acesta valoare.
Valoarea totala estimata a contractului de lucrari – (proiectare + executie), luand in calcul si suplimentari din categoria cheltuielilor diverse si neprevazute este de 4.700.083,41 lei fara TVA, valoare care se incadreaza si ea in prevederile art.7 alin 2. Din Legea 98/2016.
Procedura simplificată se iniţiază prin publicarea în SEAP a unui anunţ de participare simplificat, însoţit de documentaţia de atribuire aferentă şi se va desfăşura într-o singură etapă, online.