In cadrul contractului de achizitie servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari aferente obiectivului de investitii “Construire sală sport, în sat Baia, comuna Baia, judeţul Suceava” , se vor executa urmatoarele:
1. Elaborare Proiect tehnic (Memorii tehnice+CS+DTAC+DTOE+Liste cantitati+Fise tehnice+Liste utilaje, dotări, Documentatii pentru avize) in conformitate cu legislaţia sp...
In cadrul contractului de achizitie servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari aferente obiectivului de investitii “Construire sală sport, în sat Baia, comuna Baia, judeţul Suceava” , se vor executa urmatoarele:
1. Elaborare Proiect tehnic (Memorii tehnice+CS+DTAC+DTOE+Liste cantitati+Fise tehnice+Liste utilaje, dotări, Documentatii pentru avize) in conformitate cu legislaţia specifica in vigoare;
2. Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul execuţiei contractului de lucrări.
3. Executie lucrari si organizare de santier
Valoarea estimata a contractului conform devizului general este de: 1.155.664,66 Lei fara TVA, din care:
Proiectare: 39.120,47 Lei fara TVA
• Cap. 3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie = 39.120,47 Lei
Asistenta tehnica: 897,84 Lei fara TVA
• Cap. 3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului = 897,84 Lei
Executie lucrari: 1.115.646,35 Lei fara TVA
• Cap. 2.1. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului = 13.868,56 Lei
• Cap. 4.1. Constructii si instalatii = 851.505,83 Lei
• Cap. 4.2. Montaj utilaje tehnologice = 1.790,09 Lei
• Cap. 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj = 1.790,09 Lei
• Cap. 5.1.1. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier = 123.345,89 Lei
• Cap.5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii de santier = 123.345,89 Lei
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuita nu va cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata in devizul general acestea putand fi accesate, dupa caz, in functie de necesitati, prin modificarea contractului in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice.
Termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 4 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.