Contract de execuţie lucrări, avand obiect :Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari pentru obiectivul de investitii “Refacere infrastructură străzi, alei acces auto şi parcări zona Bahne, str. Cezar Bolliac (tronson cuprins între str. Cuza vodă şi str. Lupeni), str. Doctor Telemac, str. Rarău, str. Dornei, str. Pictor Grigorescu (tronson cuprins între str. Alexandru Vlahuţă...
Contract de execuţie lucrări, avand obiect :Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari pentru obiectivul de investitii “Refacere infrastructură străzi, alei acces auto şi parcări zona Bahne, str. Cezar Bolliac (tronson cuprins între str. Cuza vodă şi str. Lupeni), str. Doctor Telemac, str. Rarău, str. Dornei, str. Pictor Grigorescu (tronson cuprins între str. Alexandru Vlahuţă şi str. Panduri): Contractul presupune prestarea serviciilor de proiectare pentru strazile, reprezentand obiecte ale investitiei ce presupune indeplinirea urmatoarelor activitati si intocmirea documentatiilor specifice astfel:-Intocmire Proiect Tehnic de execuţie (P.Th.);-Intocmire Documentaţie pentru obţinere Autorizaţie de construcţie (PAC); -Intocmire Documentatie pentru obtinere avize acorduri;-Actualizare Proiect tehnic la faza - As Build ; -Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada de executie si pentru participarea la fazele de verificare a calitatii lucrarilor;- Lucrari de executie.Proiectul urmareste reabilitarea infrastructurii rutiere pe urmatoarele strazi astfel:• Refacere infrastructură străzi, alei acces auto şi parcări zona Bahne, str. Cezar Bolliac (tronson cuprins între str. Cuza vodă şi str. Lupeni), str. Doctor Telemac, str. Rarău, str. Dornei, str. Pictor Grigorescu (tronson cuprins între str. Alexandru Vlahuţă şi str. Panduri), Aleea Căminului, str. Alexandru Vlahuţă, str. Lupeni (tronson cuprins între str. Cezar Bolliac şi Aleea Căminului)"
Resurse financiare: conform Referatului privind demararea procedurii de atribuire Nr. 113058/29.11.2024, în condiţiile devizului general si al valorilor estimate rezultate in urma intocmirii documentatiei DALI in conformitate cu prevederile HG 907/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, valori aprobate prin HCL 201/2024 cu modificarile si completarile ulterioare;
Prin Referatul nr. 113058/29.11.2024 s-a propus si aprobat introducerea clauzei suspensive privind inccheierea contractului, in masura in care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie in bugetul aferent anului 2025.
Procedura de achizitie va fi initiată sub incidenta clauzei suspensive, în sensul că încheierea contractului este conditionată de alocarea creditelor bugetare cu aceastä destinatie, semnarea contractului fäcându-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenta legislatiei privind finanţele publice.
Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achizitiile publice si H.G. nr. 395/2016, cu modificärile si completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câstigător numai în măsura în care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinatie.
Valoarea estimată pentru achizitia curenta, respectiv proiectare, asistenţă tehnică, organizare de şantier şi execuţia lucrărilor este de 10.056.683,37 lei exclusiv T.V.A, detaliata dupa cum urmeaza:Servicii de proiectare – Proiect tehnic caiete de sarcini si detalii de executie (PT+CS+DDE)+Proiect pentru autorizarea lucrarilor de constructii (PAC/POE), inclusiv Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor- val estimata fara TVA -270.000,0 lei;Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor si pentru participarea la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie inclusiv actualizarea proiectului de executie la faza As Build-45.000,0 lei fara TVA; exec lucrari+org santier-9.741.683,37 lei fara TVA.
Numarul de zile pana la care ofertantii pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 9
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor cu 6 zile.