Feedback
I.D.: 103009715

Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului de investitii: "CENTRU DE COLECTARE SELECTIVA A DESEURILOR PRIN APORT VOLUNTAR IN COMUNA FILIPESTII DE PADURE, JUDETUL PRAHOVA"

Data publicarii
20.09.24
Coduri CPV
45222110-3
Pretul estimativ:
2.115.119,35 RON - 2.115.119,35 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul care urmează a fi încheiat, cuprinde următoarele activităţi: a) Servicii de proiectare, constând in: - Elaborarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor; - Elaborarea proiectului tehnic pentru autorizarea executării lucrărilor (PAC); - Elaborarea proiectului pentru organizarea execuţiei lucrărilor (POE); - Elaborarea proiectului tehnic cu detalii de execuţie; - Verificare...
Contractul care urmează a fi încheiat, cuprinde următoarele activităţi: a) Servicii de proiectare, constând in: - Elaborarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor; - Elaborarea proiectului tehnic pentru autorizarea executării lucrărilor (PAC); - Elaborarea proiectului pentru organizarea execuţiei lucrărilor (POE); - Elaborarea proiectului tehnic cu detalii de execuţie; - Verificarea, de catre verificatori tehnici atestati, a proiectului tehnic si a detaliilor de executie; - Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor, la fazele incluse in Programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de ISC si in perioada de garantie acordata lucrarii; - Elaborare proiect tehnic as-built. b) Execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţii, in conformitate cu prevederile proiectului tehnic ce urmează a fi realizat, a prescripţiilor tehnice si a standardelor in vigoare. Durata contractului va fi dupa cum urmeaza: - Pentru serviciile de proiectare – 2 luni de la data comunicata in Ordinul de incepere a prestarii serviciilor; - Pentru executie – 5 luni de la data comunicata in Ordinul de incepere a lucrarilor; - Pentru asistenta tehnica – pe toata perioada de executie a lucrarilor. Ofertele care nu se incadreaza in limitele maxime de timp stabilite vor fi respinse ca fiind neconforme. Oferta care prezinta un termen de prestare a serviciilor de proiectare mai mare de 2 luni, va fi considerata neconforma, potrivit prevederilor art. 137. alin. (3) lit. a) din HG nr. 395/2016, intrucat este vadit dezavantajoasa pentru autoritatea contractanta. Oferta care prezinta un termen de executie mai mare de 5 luni, va fi considerata neconforma, potrivit prevederilor art. 137. alin. (3) lit. a) din HG nr. 395/2016, intrucat este vadit dezavantajoasa pentru autoritatea contractanta. Se considera 15 zile necesare verificarii documentatiei de proiectare de catre Autoritatea Contractanta si 30 de zile necesare obtinerii Autorizatiei de Construire. Aceste durate nu au fost prevazute in cele 7 luni mentionate anterior. *Durata maxima a lucrarilor de executie nu trebuie sa depaseasca data de 30.09.2024.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu