Contractul care urmează a fi încheiat, cuprinde următoarele activităţi:
a) Servicii de proiectare, constând in:
- Elaborarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor;
- Elaborarea proiectului tehnic pentru autorizarea executării lucrărilor (PAC);
- Elaborarea proiectului pentru organizarea execuţiei lucrărilor (POE);
- Elaborarea proiectului tehnic cu detalii de execuţie;
- Verificare...
Contractul care urmează a fi încheiat, cuprinde următoarele activităţi:
a) Servicii de proiectare, constând in:
- Elaborarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor;
- Elaborarea proiectului tehnic pentru autorizarea executării lucrărilor (PAC);
- Elaborarea proiectului pentru organizarea execuţiei lucrărilor (POE);
- Elaborarea proiectului tehnic cu detalii de execuţie;
- Verificarea, de catre verificatori tehnici atestati, a proiectului tehnic si a detaliilor de executie;
- Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor, la fazele incluse in Programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de ISC si in perioada de garantie acordata lucrarii;
- Elaborare proiect tehnic as-built.
b) Execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţii, in conformitate cu prevederile proiectului tehnic ce urmează a fi realizat, a prescripţiilor tehnice si a standardelor in vigoare
Denumirea capitolului de cheltuieli Valoarea
in lei, fara T.V.A.
2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii 295.925,00
3.5.4. Documentaţiile tehnice necesare in vederea obţinerii avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor in faza de implementare 562.000,00
3.5.5. Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie 110.000,00
3.5.6. Proiect tehnic si detalii de execuţie 690.000,00
3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului 120.000,00
4.1. Construcţii si instalaţii 16.839.015,19
4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale 183.149,38
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj 1.335.210,00
4.5. Dotari 6.517,00
5.1.1. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizarii de santier 241.050,00
5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului 80.350,00
TOTAL 20.463.216,57
din care:
SERVICII DE PROIECTARE (lei, fara T.V.A.) 1.362.000,00
EXECUTIE LUCRARI (lei, fara T.V.A.) 18.981.216,57
din care C+M (lei, fara T.V.A.) 17.559.139,57
NOTA! Valoarea estimată a contractului nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute. Cu toate acestea, operatorii economici ofertanţi vor avea în vedere suma de 2.011.700,00 lei, fără T.V.A., aferenta cheltuielilor diverse şi neprevăzute. Acestea nu se ofertează, ele putând fi accesate în conformitate cu art. 221, alin. (1) din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice.