Feedback
I.D.: 80660585

Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor si executie lucrari pentru obiectivul de investitii “Modernizare drumuri de interes local in comuna Goicea, judetul Dolj"

Data publicarii
07.04.23 Exista 113.974 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233120-6 71300000-1 71322000-1 71322500-6 71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
03.05.23
Pretul estimativ:
7.429.547,67 RON - 7.429.547,67 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 08.04.23 Publicat la 27.04.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
a. In plan drumurile au o geometrie structurata pe aliniamente si curbe cu un nivel de sinuozitate specific drumurilor din zonele de ses sau usor colinare (aliniamente medii si scurte si curbe cu raze foarte medii si mici). b. In profil longitudinal , drumurile investigate , se incadreaza la valori ale declivitatilor pana la 5%. c. In sectiune transversala , drumurile se desfasoara la nivel...
a. In plan drumurile au o geometrie structurata pe aliniamente si curbe cu un nivel de sinuozitate specific drumurilor din zonele de ses sau usor colinare (aliniamente medii si scurte si curbe cu raze foarte medii si mici). b. In profil longitudinal , drumurile investigate , se incadreaza la valori ale declivitatilor pana la 5%. c. In sectiune transversala , drumurile se desfasoara la nivelul terenului adiacent si au o parte carosabila cuprinsa intre 2.30 si 5.30 m. Structurile rutiere investigate sunt flexibile . Drumurile sunt pietruite cu un strat de balast cu grosimea variabila de la 10 la 15 cm fundate pe terenul natural alcatuit din prafuri argiloase si nisipuri rgiloase Traficul desfasurat pe drumurile investigate este preponderent local de acces catre proprietati si sediile sociale ale asociatiilor familiale sau unitatile economice declarate, sau catre terenurile agricole din zona, insa dezvoltarea zonei ia in considerare si o crestere a traficului atras prin modernizare. Cu o frecventa scazuta strazile vor fi solicitate si de alte categorii de vehicole cu sarcina limitata la osia standard de 11,5t. Astfel traficul , este preponerent compus din turisme si autovehicole utilitare mici cu sarcina de pana la 3.5 t. Se estimeaza un trafic exprimat in osii standard de 11,5 t Nc <0.03 m.o.s. ce se incadreaza la un trafic usor. Evaluarea starii de degradare exprimata prin indicele de degradare (ID) are la baza investigarea defectiunilor structurii rutiere si a suprafetei acesteia si a dispozitivelor de colectare si evacuare a apelor pluviale. Structura strazilor se prezinta cu defecte specifice de tipul fagase , gropi, burdusiri, denivelari, cauzate de stationarea sau siroirea apelor pluviale pe partea carosabila dar si o descarcare necorespunzatoare a lor catre debusee naturale. Santurile intalnite sunt de pamant si sunt cu un contur nedefinit , colmatate partial sau total. Podetele de aces la proprietati , in marea lor majoritate suntexecutate improvizat, fie cu dale, fie cu tuburi metalice sau beton sau in alte cazuri accesul se face direct din strada prin obstructionarea santului. In acest fel, scurgerea apelor pluviale in lungul strazilor este obstructionata, iar apele stationeaza deoportiva pe partea carosabila cat si in sant, mentinand structura drumului sub inflenta umiditatii. De cele mai multe ori, nici descarcarea in sens transversal nu este asigurata ca urmare a lipsei podetelor de descarcare. Aprecierea cantitativa a degradarilor se efectueaza prin luarea in considerare a tuturor degradarilor intalnite pe sectoarele investigate. Starea de degradare este apreciata prin indicele de degradare ID care se determina prin raportarea suprafetei afectate de degradari la suprafata totala a partii carosabile. Starea de viabilitata este determinata luand in considerare situatia cea mai defavorabila. Nota: A) In temeiul art.160 alin (1) din Legea 98/2016 (actualizata) termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B) Conform obligatiei prevazute la art.160 alin (2) din Legea 98/2016, actualizata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de executie lucrari pentru “Modernizarea si reabilitarea infrastructurii rutiere" si “Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii pietonale" in Municipiul Bailesti, Jud. Dolj 11.10.21
Contract de executie lucrari pentru Lot1 “Modernizarea si reabilitarea infrastructurii ruitere" si Lot. 2 “Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii pietonale" in Municipiul Bailesti, Jud. Dolj 14.07.22
MODERNIZARE DRUMURI INTERIOARE ÎN COMUNA ROJIŞTE, JUDEŢUL DOLJ 01.02.24
Acord cadru – Lucrari de intretinere curenta – parte carosabila, acostamente, benzi de urgenta si benzi de incadrare anul I – IV –DRDP Craiova: Lot 1 SDN Craiova Lot 2 SDN Tr. Severin Lot 3 SDN Tg. Jiu Lot 4 SDN Rm. Valcea Lot 5 SDN Slatina 13.02.23
Acord cadru – Lucrari de intretinere curenta – parte carosabila, acostamente, benzi de urgenta si benzi de incadrare anul I – IV –DRDP Craiova:Lot 1 SDN Craiova Lot 2 SDN Tr. SeverinLot 3 SDN Tg. JiuLot 4 SDN Rm. ValceaLot 5 SDN Slatina  
Acord cadru – Lucrari de intretinere curenta – parte carosabila, acostamente, benzi de urgenta si benzi de incadrare anul I – IV –DRDP Craiova:Lot 1 SDN Craiova Lot 2 SDN Tr. SeverinLot 3 SDN Tg. JiuLot 4 SDN Rm. ValceaLot 5 SDN Slatina  
Acord cadru – Lucrari de intretinere curenta – parte carosabila, acostamente, benzi de urgenta si benzi de incadrare anul I – IV –DRDP Craiova:Lot 1 SDN Craiova Lot 2 SDN Tr. SeverinLot 3 SDN Tg. JiuLot 4 SDN Rm. ValceaLot 5 SDN Slatina  
Acord cadru – Lucrari de intretinere curenta – parte carosabila, acostamente, benzi de urgenta si benzi de incadrare anul I – IV –DRDP Craiova:Lot 1 SDN Craiova Lot 2 SDN Tr. SeverinLot 3 SDN Tg. JiuLot 4 SDN Rm. ValceaLot 5 SDN Slatina  
Acord cadru – Lucrari de intretinere curenta – parte carosabila, acostamente, benzi de urgenta si benzi de incadrare anul I – IV –DRDP Craiova:Lot 1 SDN Craiova Lot 2 SDN Tr. SeverinLot 3 SDN Tg. JiuLot 4 SDN Rm. ValceaLot 5 SDN Slatina  
Acord cadru – Lucrari de intretinere curenta – parte carosabila, acostamente, benzi de urgenta si benzi de incadrare anul I – IV –DRDP Craiova:Lot 1 SDN Craiova Lot 2 SDN Tr. SeverinLot 3 SDN Tg. JiuLot 4 SDN Rm. ValceaLot 5 SDN Slatina