Potrivit Devizului General din cadrul Studiului de Fezabilitate cu elementele specifice din Documentatia de Avizare a lucrarilor de Interventie, valoarea estimată totală pentru proiectarea la faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor aferente obiectivului de investitie cu titlul ,,,Renovare energetica aprofundata pentru cladiri rezidentiale multifamiliale din Municipiul Gherla, str Parcului...
Potrivit Devizului General din cadrul Studiului de Fezabilitate cu elementele specifice din Documentatia de Avizare a lucrarilor de Interventie, valoarea estimată totală pentru proiectarea la faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor aferente obiectivului de investitie cu titlul ,,,Renovare energetica aprofundata pentru cladiri rezidentiale multifamiliale din Municipiul Gherla, str Parcului nr 19A, Bl R6, Jud. Cluj", este de 1.184.541,79 lei fără TVA şi este formată din:
A.Pentru serviciile de proiectare si asistenta tehnica valoarea estimata de 66.265,47 lei fara TVA, care cuprinde:
3.4.2 - Certificat de performanta energetica la finalizarea lucrarilor = 5.000,00 lei fără TVA
3.5.4 - Documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/ acordurilor/autorizaţiilor = 3.000,00 lei fara TVA,
cap. 3.5.5 - Verificare tehnica de calitate a PT si a detaliilor de executie = 10.000,00 lei fara TVA,
cap. 3.5.6 - Proiect tehnic şi detalii de execuţie = 39.135,47 lei fara TVA,
cap. 3.8.1 - Asistenţă tehnică din partea proiectantului = 9.130,00 lei fara TVA,
B.Pentru execuţia lucrărilor – valoarea estimata de 1.118.276,32 lei fara TVA care cuprinde:
cap. 4.1 - Valoare estimată Constructii şi instalaţii = 1.068.156,74 lei fără TVA;
cap. 4.2 - Valoare estimată Montaj Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale = 6.665,03 lei fără TVA;
cap. 4.3 - Valoare estimată Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj = 18.000,00 lei fără TVA;
cap. 5.1 - Valoare estimată Organizare de şaniter = 25.454,55 lei fără TVA.
Valoarea estimată totală, fără TVA 1.184.541,79 lei.
Detalierea serviciilor de proiectare si a lucrarilor care fac obiectul contractului de achizitie publica se regaseste in Caietul de sarcini (si a anexelor acestuia) publicat odata cu prezentul anunt de participare.
Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de: inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I.3 din Instructiunile pentru ofertanti/fisa de date, respectiv 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la Sectiunea I cap. I.3) din Fisa de date, va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat si drept urmare se va considera tardiva.