În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de servicii de proiectare,
asistenta tehnica din partea proeictantului, verificare tehnica de calitate a proiectelor si executie lucrări pentru obiectivul
de investitii Achiziție proiectare și execuție lucrări de desființare Corp C3, C5, C6 și C7, lucrări de extindere Corp C2
și C4 și amenajări exterioare pent...
În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de servicii de proiectare,
asistenta tehnica din partea proeictantului, verificare tehnica de calitate a proiectelor si executie lucrări pentru obiectivul
de investitii Achiziție proiectare și execuție lucrări de desființare Corp C3, C5, C6 și C7, lucrări de extindere Corp C2
și C4 și amenajări exterioare pentru Secția de Psihiatrie a Spitalului Clinic Municipal Cluj-Napoca.Informatii detaliate
cu privire la solutiile adoptate pentru executarea lucrarilor precum cantitatile și categoriile de lucrari care se solicita
a fi executate, sunt cuprinse in SF-ul si DTAC-ul pus la dispozitie de autoritatea contractantă în cadrul procedurii simplificate,
ce va fi derulată pe SEAP. Potrivit devizului general parte integrantă a Studiului de fezabilitate, scenariu A, cel recomandat,
valoarea totală a contractului de achiziție publică de servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului
și execuție lucrări pentru Achiziție proiectare și execuție lucrări de desființare Corp C3, C5, C6 și C7, lucrări de extindere
Corp C2 și C4 și amenajări exterioare pentru Secția de Psihiatrie a Spitalului Clinic Municipal Cluj-Napoca, ce fac obiectul
prezentei proceduri este de 62.800.329,98 lei fără TVA. Valoarea totală estimată este compusă din: Cap. 3 Cheltuieli pentru
proiectare și asistență tehnică 3.5.5 Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic și a detaliilor de execuție
36.000 lei fără TVA3.5.6 Proiect tehnic și detalii de execuție 505.518 lei fără TVA3.8.1 Asistența tehnică din partea proiectantului
pe perioada de execuție a lucrărilor 287.148,28 lei fără TVA 3.8.1.1 pe perioada de executie a lucrarilor 287.148,28 lei
fără TVA Cap. 1 Cheltuieli pentru obținerea și amenajarea terenului 720.000 lei fără TVA din care1.2 Amenajarea terenului
600.000 lei fără TVA1.4 Cheltuieli pentru relocarea utilităților 120.000 lei fără TVACap. 4 Cheltuieli pentru investiția de
baza 60.849.656,10 lei fără TVA din care: 4.1 Construcții si instalații 57.429.656,10 lei fără TVA 4.3 Utilaje,
echipamente tehnologice și funcționale care necesită montaj 3.420.000 lei fără TVACap. 5 - Alte cheltuieli 5.1 Organizare
de șantier 402.007,60 lei fără TVA5.1.1 Lucrări de construcții și instalații aferente organizării de santier 201.003,80 lei
fără TVA5.1.2 Cheltuieli conexe organizării de șantierului 201.003,80 fără TVA Numărul de zile până la care se pot solicita
clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 20 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar
și complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 15-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.La solicitarile
de clarificari venite dupa termenul limita indicat mai sus, autoritatea contractanta își rezerva dreptul de a nu formula raspuns.