Contractul care va fi atribuit în baza prezentei proceduri de achiziție publică are ca obiect prestarea serviciilor de proiectare
tehnică, asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor și execuția lucrărilor de construcții
Lot I Înființare Depou, modernizare și înființare 29 stații de călători și implementare sistem ITS pentru proiectul „Modernizarea
parcului auto de transpor...
Contractul care va fi atribuit în baza prezentei proceduri de achiziție publică are ca obiect prestarea serviciilor de proiectare
tehnică, asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor și execuția lucrărilor de construcții
Lot I Înființare Depou, modernizare și înființare 29 stații de călători și implementare sistem ITS pentru proiectul „Modernizarea
parcului auto de transport călători din municipiul Tulcea prin Achiziționarea de vehicule nepoluante pentru transportul public”,
cod SMIS 130588, POR/2019/3/ 3.2/3/ITI.Locul de executare a lucrărilor care urmează a fi realizate de Municipiul Tulcea în
calitate de Autoritate Contractantă vizează următoarele obiective: Obiectiv 1 Înființare depou în municipiul Tulcea (include
Clădire garare - încărcare – mentenanță dimensionată pentru 20 de autobuze electrice, Clădire și dotare spălătorie - 1 post,
Clădire administrativă, inclusiv dispecerat) și Implementare sistem ITS;Obiectiv 2 Înființare și modernizare 29 stații de
călători, din care 19 vor fi supuse operațiunilor de reabilitare și 10 vor fi nou construite, pentru 5 trasee de transport
public existente, abordate prin proiect, respectiv: traseul 1, traseul 1B, traseul 3, traseul 4 și traseul 9 și Amplasare
și punere pe poziție a 20 de stații lente de încărcare autobuze și 5 stații rapide de încărcare autobuze. Ofertantul va efectua
amplasarea, racordarea la rețea și întocmirea documentației pentru emiterea A.T.R., costurile necesare pentru racordarea la
rețea în funcție de prevederile A.T.R. fiind suportate de ofertanți.Lucrările se vor executa concomitent pe cele două obiecte
de investiții ce fac obiectul prezentei proceduri. Toate comunicările legate de această procedură de achiziție trebuie să
fie adresate persoanei/persoanelor de contact numai la coordonatele menționate mai sus și în Anunțul de participare (la SECȚIUNEA
I: AUTORITATEA CONTRACTANTĂ, I.1) Denumire și adrese).Oricare alte persoane din cadrul Autorității Contractante nu vor fi
contactate în legătură cu această procedură de achiziție în nicio circumstanță.Autoritatea Contractantă nu va fi făcută răspunzătoare
în cazul în care Ofertantul nu respectă această instrucțiune.Documentele de achiziții publice sunt disponibile pentru acces
direct, nerestricționat, complet și gratuit la SEAP – http://e-licitatie.ro/pub.Oferta trebuie transmisă exclusiv prin mijloace
electronice în SEAP.Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări sau informații suplimentare
în legatură cu documentația de atribuire este de 29 (douăzecișinouă) zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări cu 14 (paisprezece) zile
înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, stabilit în Anunțul de participare. Autoritatea contractanta va publica
în SEAP la adresa www.e-licitatie.ro răspunsurile la solicitările de clarificări primite, fără a menționa numele solicitantului,
la Secțiunea Listă clarificări, notificări și decizii.