În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proeictantului, verificare tehnica de calitate a proiectelor si executie lucrări pentru obiectivul de investitii Achiziţie proiectare şi execuţie lucrări de desfiinţare Corp C3, C5, C6 şi C7, lucrări de extindere Corp C2 şi C4 şi amenajări exterioare pentru Secţia de Psih...
În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proeictantului, verificare tehnica de calitate a proiectelor si executie lucrări pentru obiectivul de investitii Achiziţie proiectare şi execuţie lucrări de desfiinţare Corp C3, C5, C6 şi C7, lucrări de extindere Corp C2 şi C4 şi amenajări exterioare pentru Secţia de Psihiatrie a Spitalului Clinic Municipal Cluj-Napoca.
Informatii detaliate cu privire la solutiile adoptate pentru executarea lucrarilor precum cantitatile şi categoriile de lucrari care se solicita a fi executate, sunt cuprinse in SF-ul si DTAC-ul pus la dispozitie de autoritatea contractantă în cadrul procedurii simplificate, ce va fi derulată pe SEAP.
Potrivit devizului general parte integrantă a Studiului de fezabilitate, scenariu A, cel recomandat, valoarea totală a contractului de achiziţie publică de servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru Achiziţie proiectare şi execuţie lucrări de desfiinţare Corp C3, C5, C6 şi C7, lucrări de extindere Corp C2 şi C4 şi amenajări exterioare pentru Secţia de Psihiatrie a Spitalului Clinic Municipal Cluj-Napoca, ce fac obiectul prezentei proceduri este de 62.800.329,98 lei fără TVA.
Valoarea totală estimată este compusă din:
Cap. 3 Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică
3.5.5 Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie 36.000 lei fără TVA
3.5.6 Proiect tehnic şi detalii de execuţie 505.518 lei fără TVA
3.8.1 Asistenţa tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor 287.148,28 lei fără TVA
3.8.1.1 pe perioada de executie a lucrarilor 287.148,28 lei fără TVA
Cap. 1 Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului 720.000 lei fără TVA din care
1.2 Amenajarea terenului 600.000 lei fără TVA
1.4 Cheltuieli pentru relocarea utilităţilor 120.000 lei fără TVA
Cap. 4 Cheltuieli pentru investiţia de baza 60.849.656,10 lei fără TVA din care:
4.1 Construcţii si instalaţii 57.429.656,10 lei fără TVA
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 3.420.000 lei fără TVA
Cap. 5 - Alte cheltuieli
5.1 Organizare de şantier 402.007,60 lei fără TVA
5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de santier 201.003,80 lei fără TVA
5.1.2 Cheltuieli conexe organizării de şantierului 201.003,80 fără TVA
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 20 zile.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 15-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
La solicitarile de clarificari venite dupa termenul limita indicat mai sus, autoritatea contractanta îşi rezerva dreptul de a nu formula raspuns.