Feedback
I.D.: 75250733

Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului si execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii " Reabilitare si modernizare drum comunal DC125 in comuna Abram, judetul Bihor"

Data publicarii
06.10.22 Exista 105.961 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233120-6 71322000-1 71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
24.11.22
Pretul estimativ:
10.601.463,00 RON - 10.601.463,00 RON
Documente participare:
  1. Raspuns consolidat la solicitarile de clarificari 3 .pdf
  2. Raspuns consolidat la solicitarile de clarificari 2 .pdf
  3. 04_Contract PE clarificari.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Proiectare – Elaborare proiect pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii,elaborare proiect pentru obtinerea Autorizatiei de Construire (PAC),elaborare proiect pentru Organizarea Executiei (POE),elaborare Proiect Tehnic+ Detalii De Executie (PT+DDE) si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor si Executie lucrari: pentru obiectivul de inves...
Proiectare – Elaborare proiect pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii,elaborare proiect pentru obtinerea Autorizatiei de Construire (PAC),elaborare proiect pentru Organizarea Executiei (POE),elaborare Proiect Tehnic+ Detalii De Executie (PT+DDE) si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor si Executie lucrari: pentru obiectivul de investiţii Reabilitare si modernizare drum comunal DC125 in comuna Abram, judetul Bihor Documentatia se va elabora avand la baza sf-ului si in conformitate cu prevederile HGnr.907/2016 si Standerdele nationale si reglementarile tehnice in domeniu. Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că emiterea ordinului de începere a serviciilor/lucrărilor este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, iar emiterea ordinului de începere a serviciilor/ lucrărilor, făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va emite ordinul de începere a serviciilor/lucrărilor, către ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare acestei etape vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 12 luni de la data aprobarii raportului procedurii, contractul se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării contractului, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 12 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata." Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12 zile. Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări înainte cu 6 zile de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului si execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii " Reabilitare si modernizare drum comunal DC125 in comuna Abram, judetul Bihor"  
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului si execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii " Reabilitare si modernizare drum comunal DC125 in comuna Abram, judetul Bihor" 14.11.22
Lucrari de executie Extindere alimentare cu apă în satele: Cărănzel, Miheleu, Gruilung şi Calea Mare - cătun Barcuri, din comuna Lăzăreni, judeţul Bihor 17.10.22
Executie lucrari in cadrul proiectului cu denumirea : " Modernizare străzi de interes local în comuna Sâniob, localitatea Sâniob, judeţul Bihor". 23.11.22
Proiectare si executia de lucrari in cadrul obiectivului de investitii "Modernizare infrastructura rutiera, Comuna Popesti, Judetul Bihor" 30.05.23
Executie lucrari pentru investitia "MODERNIZAREA SISTEMELOR DE ILUMINAT PUBLIC ŞI INSTALAREA SISTEMELOR DE DIMARE ÎN COMUNA SÂNNICOLAU ROMÂN"  
ACHIZITIONARE BULDOEXCAVATOR IN SISTEM DE LEASING FINANCIAR 10.05.21
MODERNIZARE ILUMINAT PUBLIC STRADAL ÎN COMUNA SÂNMARTIN, SAT SÂNMARTIN ŞI SAT CIHEI, JUDEŢUL BIHOR  
Furnizare consumabile medicale, aparate si produse igienico-sanitare in cadrul proiectului "CREŞTEREA CAPACITĂŢII DE GESTIONARE A CRIZEI SANITARE COVID-19 PENTRU ELEVII SI CADRELE DIDACTICE DIN COMUNA INEU, JUDETUL BIHOR" 31.01.23
"Lucrari de intretinerea si functionarea/exploatarea infrastructurii publice : 7 loturi 19.02.24