Autoritatea contractantă, COMUNA OBREJA doreşte să atribuie contractul de Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului si execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii “ÎNFIINŢARE REŢELE DE CANALIZARE ÎN LOCALITĂŢILE VAR, IAZ ŞI CIUTA ŞI EXT. CAPACITĂŢII ST. DE EPURARE DIN LOC. OBREJA, COM. OBREJA, JUD. CARAŞ-SEVERIN".
In cadrul acestui contract se va realiza activitatea de proiectare la faza P.T....
Autoritatea contractantă, COMUNA OBREJA doreşte să atribuie contractul de Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului si execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii “ÎNFIINŢARE REŢELE DE CANALIZARE ÎN LOCALITĂŢILE VAR, IAZ ŞI CIUTA ŞI EXT. CAPACITĂŢII ST. DE EPURARE DIN LOC. OBREJA, COM. OBREJA, JUD. CARAŞ-SEVERIN".
In cadrul acestui contract se va realiza activitatea de proiectare la faza P.T., conf HG 907/2016. Se vor elabora DTAC, PT, DDE, caiete de sarcini pe specialitati. AT proiectant pe perioada de executie si pentru participarea la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de Inspectoratul de Stat in Constructii. Întocmirea proiectelor se va face conform cu legislaţia naţională şi vor fi verificate de către verificatori autorizaţi conform reglementărilor legale în vigoare, puşi la dispoziţie de către Beneficiar.
In prima etapa a contractului se va realiza proiectarea la faza PT. De asemenea, se vor face demersurile de obtinere a avizelor de amplasament si a avizelor favorabile care la faza SF au fost eliberate conditionat sau pentru care s-a prevazut solicitarea de avize specifice la faza PT. Costurile aferente obţinerii tuturor avizelor, autorizaţiilor şi a altor taxe legale, vor fi suportate de către Beneficiar.
Timp de maxim 2 luni va fi elaborat proiectul tehnic si detaliile de executie, de asemenea documentatia tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire si a avizelor/acordurilor/autorizatiilor, in conformitate cu prevederile HG 907 / 2016.
NOTA:
Este necesar să se ia notă de faptul că documentaţia referitoare la avize şi autorizaţii nu este limitată la ceea ce este solicitat prin Certificatul de Urbanism. Dacă sunt necesare avize ulterioare, avize de specialitate (studii de arheologie, munitii sau orice alt domeniu), expertize pentru autorizaţia de construire, în aceleaşi pret ofertat, Antreprenorul va întocmi documentaţiile aferente.
Prestatorul va fi responsabil in legatura cu orice aviz, acord, permis, aprobare si/sau autorizatie va fi necesar sa isi obtina pentru echipa si echipamentele sale pe toata perioada de implementare a contractului, atat in perioada executarii masuratorilor, a studiilor si a oricaror investigatii de teren pe amplasamentul Proiectului, cat si ori de cate ori va fi necesar.
In a doua etapa a contractului se vor realiza lucrarile de executie timp de maxim 16 luni. Executia va incepe numai dupa obtinerea autorizatiei de construire.
La finalizarea lucrarilor terenul va fi adus la starea initiala. Pe perioada executiei va fi acordata asistenta tehnica din partea proiectantului, inclusiv la fazele determinante incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de Inspectoratul de Stat in Constructii.
Intrucat contractul supus procedurii de atribuire cuprinde atat proiectare la faza DTAC+PT+DE+AT, cat si executie a lucrarilor, Antreprenorul va fi si Proiectant conform legislatiei in vigoare. Antreprenorul este responsabil pentru intocmirea proiectelor pentru toate specialitatile si pentru toate obiectele incluse in prezentul contract.
Valoarea estimată totală a contractului este de: 11.564.790,88 lei fără TVA, din care:
- valoare estimata pentru etapa I - proiectare este de 99.000,00 lei fără TVA;
- valoarea estimata pentru etapa II - execuţie este de 11.465.790,88 lei fără TVA.
Durata contractului de achiziţie publică este pe o perioadă de 18 luni de la data emiterii ordinului de începere a serviciilor/lucrărilor, respectiv maxim 2 luni serviciile de proiectare (durata serviciilor de proiectare este cuprinsa intre data ordinului de incepere emis de beneficiar si data predării ultimei părţi a documentaţiei tehnice a proiectului tehnic (perioada care insa nu va include durata necesara verificarii documentatiei tehnice de catre verificatorul/verificatorii autorizati) si maxim 16 luni executia lucrarilor (termen calculat de la ordinul de incepere a lucrarilor emis de catre beneficiar si pana la receptia la terminarea lucrarilor planificate, fara a se lua in calcul in acest termen eventualele perioade de suspendare a lucrarilor din conditii neimputabile executantului sau timpul alocat lucrărilor neprevăzute).
Durata de garanţie acordata lucrărilor va fi de minim 36 luni.