Servicii de proiectare - asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor si execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii: “REABILITAREA ŞI MODERNIZAREA DRUMURILOR AFECTATE DE PAGUBELE PRODUSE ÎN URMA CALAMITĂŢILOR ÎN SATELE PĂLTINIŞ, HORODIŞTEA, CUZLĂU, COMUNA PĂLTINIŞ, JUDEŢUL BOTOŞANI"
Valoarea estimată este de 14.165.497,39 lei fără TVA, compusă din:
- Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiecta...
Servicii de proiectare - asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor si execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii: “REABILITAREA ŞI MODERNIZAREA DRUMURILOR AFECTATE DE PAGUBELE PRODUSE ÎN URMA CALAMITĂŢILOR ÎN SATELE PĂLTINIŞ, HORODIŞTEA, CUZLĂU, COMUNA PĂLTINIŞ, JUDEŢUL BOTOŞANI"
Valoarea estimată este de 14.165.497,39 lei fără TVA, compusă din:
- Cap. 3 - Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică: 343.090,67 lei fara TVA;
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investiţia de bază: 13.618.134,70 lei fara TVA
Subcap. 4.1 Constructii si instalatii: 13.618.134,70 lei fara TVA
- Cap. 5 - Alte cheltuieli: 204.272,02 lei fara TVA
Subcap. 5.1 – Organizare de şantier: 204.272,02 lei fara TVA din care:
Subcap. 5.1.1 – Lucrări de construcţii si intalatii aferente organizarii de santier (1%): 136.181,35 lei fara TVA
Subcap. 5.1.2 – Cheltuieli conexe organizarii santierului (0,5%): 68.090,67 lei fara TVA
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.