1. Înfiinţare Depou, înfiinţarea şi modernizarea a 29 staţii de călători şi implementare sistem ITS,
Prezenta procedură de achiziţie publică are ca obiect realizarea achiziţiei publice de: a) servicii de proiectare tehnică; b) asistenţă tehnică din partea proiectantului şi c) execuţie lucrări. Serviciile de proiectare constau în elaborarea documentaţiei tehnice, respectiv elaborarea documentaţiilor tehnice nece...
1. Înfiinţare Depou, înfiinţarea şi modernizarea a 29 staţii de călători şi implementare sistem ITS,
Prezenta procedură de achiziţie publică are ca obiect realizarea achiziţiei publice de: a) servicii de proiectare tehnică; b) asistenţă tehnică din partea proiectantului şi c) execuţie lucrări. Serviciile de proiectare constau în elaborarea documentaţiei tehnice, respectiv elaborarea documentaţiilor tehnice necesare pentru obţinerea avizelor/acordurilor, elaborarea documentelor pentru obţinerea autorizaţiei de construire, elaborarea PT, DDE în conformitate cu prevederile H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu respectarea conţinutului Ghidul solicitantului – Condiţii specifice de accesare a fondurilor în cadrul apelului de proiecte cu titlul POR/2019/3/3.2/3/ITI, aprobat prin Ordinul Viceprim-ministrului Ministreului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei - publicat pe site-ul www.inforegio.ro.Serviciile de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor coincid cu durata de execuţie a lucrărilor, conform specificaţiilor Caietului de sarcini aferent achiziţiei pentru Lotul 1. Execuţia lucrărilor se realizează după cum urmează: Înfiinţare depou, modernizare şi înfiinţare 29 staţii de călători şi implementare sistem ITS prin construire depou şi infrastructură aferentă pentru garare şi întreţinere, 20 staţii de încărcare lentă autobuze electrice, precum şi înfiinţare/reabilitare 29 staţii de călători (din care 19 reabilitate şi 10 construite), sistem ITS, toate urmând a deservi 5 trasee de transport public cu autobuze nepoluante (lucrări demarate doar după prestarea serviciilor de întocmire a documentaţiei pentru obţinerea avizelor/acordurilor, documentaţiei pentru obţinerea autorizaţiei de construire, a serviciilor de elaborare a proiectului tehnic, a detaliilor de execuţie şi a verificării tehnice de calitate a proiectului tehnic şi a avizului ADR-SE).Obiectul contractului se realizează în 3 etape, după cum urmează:a) Etapa I (elaborare proiect tehnic) pentru toate cele trei loturi: maxim 3 luni calendaristice de la data semnării fiecăruia din cele trei contracte, din care: -2 (două) luni: elaborarea documentaţiilor tehnice pentru obţinerea avizelor/acordurilor necesare în vederea autorizării lucrărilor, elaborarea proiectului tehnic, a caietelor de sarcini pe specialităţi, detaliilor de execuţie, proiectul pentru autorizaţia de construire, proiectul pentru organizarea execuţiei lucrărilor, aferente obiectivului de investiţii, verificarea documentaţiilor de către Autoritatea Contractantă - se va realiza etapizat pe parcursul elaborării fiecărui livrabil, părţile contractante urmând să stabilească la demararea contractelor cerinţe specifice administrării fiecărui contract din punct de vedere al mecanismului de examinare şi aprobare a livrabilelor;-1 (una) lună: verificarea tehnică a documentaţiilor tehnice, inclusiv a detaliilor de execuţie de către vericatori tehnici atestaţi pe specialităţi/expert tehnic se va desfaşura după finalizarea proiectului tehnic din Etapa I. Verificarea documentaţiilor tehnice întocmite de proiectant va fi realizată de către Autoritatea Contractantă în conformitate cu prevederile legale în vigoare. În acest interval de timp, elaboratorul Proiectului Tehnic va fi la dispoziţia verificatorilor tehnici atestaţi pe specialităţi/experţilor tehnici desemnaţi de Autoritatea Contractantă, în vederea verificării tehnice de calitate a proiectului. Părţile contractante vor putea stabili de comun acord termene intermediare pentru elaborarea documentaţiilor tehnice, stabilind un calendar pentru analiza acestora de către Beneficiar, revizuirea şi aprobarea livrabilelor, modul de interacţiune a părţilor contractuale în procesul de revizuire şi aprobare a livrabilelor, standardele care trebuie respectate, precum şi orice alte elemente necesare prestării, finalizării şi acceptării serviciilor de proiectare. b) Etapa a II-a: Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor:- maxim 13 (treisprezece) luni calendaristice, din care 12 (douăsprezece) luni constituie perioada de prestare servicii de asistenţă tehnică în timpul execuţiei de lucrări şi 1 (una) lună intervalul de timp alocat verificărilor şi recepţiei la terminarea lucrărilor, la care se adaugă perioada de garanţie acordată lucrărilor de minim 60 (şasezeci) luni, care începe să curgă de la data semnării procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor. c) Etapa a III-a: Execuţia lucrărilor de construcţie:-maxim 13 (treisprezece) luni calendaristice, din care: 12 (douăsprezece) luni calendaristice execuţie lucrări de la data ordinului de începere a execuţiei lucrărilor până la data întocmirii procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, la care se adaugă 1 (una) lună pentru verificări şi recepţia la terminarea lucrărilor. Perioada de garanţie acordată lucrărilor este de minim 60 (şasezeci) luni şi începe să curgă de la data semnării procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor;.
2. Înfiinţare staţie de capăt şi Park&Ride,
Prezenta procedură de achiziţie publică are ca obiect realizarea achiziţiei publice de: a) servicii de proiectare tehnică; b) asistenţă tehnică din partea proiectantului şi c) execuţie lucrări. Serviciile de proiectare constau în elaborarea documentaţiei tehnice, respectiv elaborarea documentaţiilor tehnice necesare pentru obţinerea avizelor/acordurilor, elaborarea documentelor pentru obţinerea autorizaţiei de construire, elaborarea PT, DDE în conformitate cu prevederile H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu respectarea conţinutului Ghidul solicitantului – Condiţii specifice de accesare a fondurilor în cadrul apelului de proiecte cu titlul POR/2019/3/3.2/3/ITI, aprobat prin Ordinul Viceprim-ministrului Ministreului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei - publicat pe site-ul www.inforegio.ro.Serviciile de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor coincid cu durata de execuţie a lucrărilor, conform specificaţiilor Caietului de sarcini aferent achiziţiei pentru Lotul 2. Execuţia lucrărilor se realizează după cum urmează: Înfiinţare staţie de capăt şi Park&Ride prin construire parcare de transfer tip park &ride şi staţie de capăt, cu cinci staţii de încărcare rapidă pentru autobuze şi două staţii de încărcare pentru autovehicule electrice (lucrările demarându-se doar după prestarea serviciilor de întocmire a documentaţiei pentru obţinerea avizelor/acordurilor, documentaţiei pentru obţinerea autorizaţiei de construire, a serviciilor de elaborare a proiectului tehnic, a detaliilor de execuţie şi a verificării tehnice de calitate a proiectului tehnic şi a avizului ADR-SE).Obiectul contractului se realizează în 3 etape, după cum urmează:a) Etapa I (elaborare proiect tehnic) pentru toate cele trei loturi: maxim 3 luni calendaristice de la data semnării fiecăruia din cele trei contracte, din care: -2 (două) luni: elaborarea documentaţiilor tehnice pentru obţinerea avizelor/acordurilor necesare în vederea autorizării lucrărilor, elaborarea proiectului tehnic, a caietelor de sarcini pe specialităţi, detaliilor de execuţie, proiectul pentru autorizaţia de construire, proiectul pentru organizarea execuţiei lucrărilor, aferente obiectivului de investiţii, verificarea documentaţiilor de către Autoritatea Contractantă - se va realiza etapizat pe parcursul elaborării fiecărui livrabil, părţile contractante urmând să stabilească la demararea contractelor cerinţe specifice administrării fiecărui contract din punct de vedere al mecanismului de examinare şi aprobare a livrabilelor;-1 (una) lună: verificarea tehnică a documentaţiilor tehnice, inclusiv a detaliilor de execuţie de către vericatori tehnici atestaţi pe specialităţi/expert tehnic se va desfaşura după finalizarea proiectului tehnic din Etapa I. Verificarea documentaţiilor tehnice întocmite de proiectant va fi realizată de către Autoritatea Contractantă în conformitate cu prevederile legale în vigoare. În acest interval de timp, elaboratorul Proiectului Tehnic va fi la dispoziţia verificatorilor tehnici atestaţi pe specialităţi/experţilor tehnici desemnaţi de Autoritatea Contractantă, în vederea verificării tehnice de calitate a proiectului. Părţile contractante vor putea stabili de comun acord termene intermediare pentru elaborarea documentaţiilor tehnice, stabilind un calendar pentru analiza acestora de către Beneficiar, revizuirea şi aprobarea livrabilelor, modul de interacţiune a părţilor contractuale în procesul de revizuire şi aprobare a livrabilelor, standardele care trebuie respectate, precum şi orice alte elemente necesare prestării, finalizării şi acceptării serviciilor de proiectare. b) Etapa a II-a: Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor:-maxim 13 (treisprezece) luni calendaristice, din care 12 (douăsprezece) luni constituie perioada de prestare servicii de asistenţă tehnică în timpul execuţiei de lucrări şi 1 (una) lună intervalul de timp alocat verificărilor şi recepţiei la terminarea lucrărilor, la care se adaugă perioada de garanţie acordată lucrărilor de minim 60 (şasezeci) luni, care începe să curgă de la data semnării procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor. c) Etapa a III-a: Execuţia lucrărilor de construcţie:-maxim 13 (treisprezece) luni calendaristice, din care: 12 (douăsprezece) luni calendaristice execuţie lucrări de la data ordinului de începere a execuţiei lucrărilor până la data întocmirii procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, la care se adaugă 1 (una) lună pentru verificări şi recepţia la terminarea lucrărilor. Perioada de garanţie acordată lucrărilor este de minim 60 (şasezeci) luni şi începe să curgă de la data semnării procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor..
3. Reabilitare străzi,
Prezenta procedură de achiziţie publică are ca obiect realizarea achiziţiei publice de: a) servicii de proiectare tehnică; b) asistenţă tehnică din partea proiectantului şi c) execuţie lucrări. Serviciile de proiectare constau în elaborarea documentaţiei tehnice, respectiv elaborarea documentaţiilor tehnice necesare pentru obţinerea avizelor/acordurilor, elaborarea documentelor pentru obţinerea autorizaţiei de construire, elaborarea PT, DDE în conformitate cu prevederile H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu respectarea conţinutului Ghidul solicitantului – Condiţii specifice de accesare a fondurilor în cadrul apelului de proiecte cu titlul POR/2019/3/3.2/3/ITI, aprobat prin Ordinul Viceprim-ministrului Ministreului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei - publicat pe site-ul www.inforegio.ro.Serviciile de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor coincid cu durata de execuţie a lucrărilor, conform specificaţiilor Caietului de sarcini aferent achiziţiei pentru Lotul 3. Execuţia lucrărilor se realizează după cum urmează: Reabilitare străzi prin reabilitarea a 4 străzi aferente celor 5 trasee de transport public abordate prin proiect (demarată doar după prestarea serviciilor de întocmire a: documentaţiei pentru obţinerea avizelor/ acordurilor, documentaţiei pentru obţinerea autorizaţiei de construire, a serviciilor de elaborare a proiectului tehnic, a detaliilor de execuţie şi a verificării tehnice de calitate a proiectului tehnic şi a avizului ADR-SE).Obiectul contractului se realizează în 3 etape, după cum urmează:a) Etapa I (elaborare proiect tehnic) pentru toate cele trei loturi: maxim 3 luni calendaristice de la data semnării fiecăruia din cele trei contracte, din care: -2 (două) luni: elaborarea documentaţiilor tehnice pentru obţinerea avizelor/acordurilor necesare în vederea autorizării lucrărilor, elaborarea proiectului tehnic, a caietelor de sarcini pe specialităţi, detaliilor de execuţie, proiectul pentru autorizaţia de construire, proiectul pentru organizarea execuţiei lucrărilor, aferente obiectivului de investiţii, verificarea documentaţiilor de către Autoritatea Contractantă - se va realiza etapizat pe parcursul elaborării fiecărui livrabil, părţile contractante urmând să stabilească la demararea contractelor cerinţe specifice administrării fiecărui contract din punct de vedere al mecanismului de examinare şi aprobare a livrabilelor;-1 (una) lună: verificarea tehnică a documentaţiilor tehnice, inclusiv a detaliilor de execuţie de către vericatori tehnici atestaţi pe specialităţi/expert tehnic se va desfaşura după finalizarea proiectului tehnic din Etapa I. Verificarea documentaţiilor tehnice întocmite de proiectant va fi realizată de către Autoritatea Contractantă în conformitate cu prevederile legale în vigoare. În acest interval de timp, elaboratorul Proiectului Tehnic va fi la dispoziţia verificatorilor tehnici atestaţi pe specialităţi/experţilor tehnici desemnaţi de Autoritatea Contractantă, în vederea verificării tehnice de calitate a proiectului. Părţile contractante vor putea stabili de comun acord termene intermediare pentru elaborarea documentaţiilor tehnice, stabilind un calendar pentru analiza acestora de către Beneficiar, revizuirea şi aprobarea livrabilelor, modul de interacţiune a părţilor contractuale în procesul de revizuire şi aprobare a livrabilelor, standardele care trebuie respectate, precum şi orice alte elemente necesare prestării, finalizării şi acceptării serviciilor de proiectare. b) Etapa a II-a: Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor:- maxim 19 (nouăsprezece) luni calendaristice, din care 18 (optsprezece) luni constituie perioada de prestare servicii de asistenţă tehnică în timpul execuţiei de lucrări şi 1 (una) lună intervalul de timp alocat verificărilor şi recepţiei la terminarea lucrărilor, la care se adaugă perioada de garanţie acordată lucrărilor de minim 60 (şasezeci) luni, care începe să curgă de la data semnării procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor. c) Etapa a III-a: Execuţia lucrărilor de construcţie:- maxim 19 (nouăsprezece) luni calendaristice, din care: 18 (optsprezece) luni calendaristice execuţie lucrări de la data ordinului de începere a execuţiei lucrărilor până la data întocmirii procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, la care se adaugă 1 (una) lună pentru verificări şi recepţia la terminarea lucrărilor. Perioada de garanţie acordată lucrărilor este de minim 60 (şasezeci) luni şi începe să curgă de la data semnării procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor..