Feedback
I.D.: 102925503

Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare stradă interioară aferentă zonei turistice în satul Vâlcele, comuna Vâlcele, jud. Covasna"

Data publicarii
19.09.24
Coduri CPV
45233140-2
Pretul estimativ:
1.642.580,76 RON - 1.642.580,76 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul prezentei proceduri îl reprezintă achiziţionarea serviciilor de proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii ,,Reabilitare şi modernizare stradă interioară aferentă zonei turistice în satul Vâlcele, comuna Vâlcele, jud. Covasna " FAZA 1:SERVICII DE PROIECTARE ŞI ASISTENŢĂ TEHNICĂ FAZA 2: EXECUŢIE LUCRĂRI FAZA 1: SERVICII DE PROIECTARE ŞI ASISTENŢĂ TEHNICĂ Documentaţiile elabora...
Obiectul prezentei proceduri îl reprezintă achiziţionarea serviciilor de proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii ,,Reabilitare şi modernizare stradă interioară aferentă zonei turistice în satul Vâlcele, comuna Vâlcele, jud. Covasna " FAZA 1:SERVICII DE PROIECTARE ŞI ASISTENŢĂ TEHNICĂ FAZA 2: EXECUŢIE LUCRĂRI FAZA 1: SERVICII DE PROIECTARE ŞI ASISTENŢĂ TEHNICĂ Documentaţiile elaborate în cadrul contractului vor respecta conţinutul cadru stabilit prin Hotărârea nr. 907 din 20 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, conform căreia ordinea de elaborare trebuie să fie următoarea: Etapa 1 - Elaborarea documentaţiilor pentru avize, acorduri necesare în vederea obţinerii autorizaţiei de construire Etapa 2 - Realizarea proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor DTAC inclusiv proiectul de organizare a execuţiei lucrărilor DTO cu menţiunea că obţinerea autorizaţiei de construire în concordanţă cu Documentaţia întocmită cade în sarcina Autorităţii Contractante Etapa 3 - Proiectul tehnic de execuţie PTh, cu menţiunea că Proiectul tehnic va fi verificat în conformitate cu Legile în vigoare de către specialişti verificatori de proiecte atestaţi. La elaborarea proiectulu tehnic se va respecta Varianta 1 prevăzută în DALI şi acceptată de beneficiar. Verificarea Tehnică a Proiectului de către Verificatori Autorizaţi în conformitate cu prevederile legale, cade în sarcina Autorităţii Contractante, proiectantul având doar obligaţia de a susţine Proiectul in faţa Verificatorului ales de Autoritatea Contractanta si de a efectua toate modificările necesare, dacă va fi cazul. Elaborarea şi predarea la achizitor, se face după cum urmează: - 2 ex documentaţiile pentru obţinerea avizelor, acordurilor şi autorizaţiilor, - 2 ex volumul DTAC - 4 ex tiparite PTh + DE (3 ex. originale si 1 ex. copie şi un exemplar în format electronic). Etapa 4 - Asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor (inclusiv fazele determinante ) şi modificările aduse proiectului, atât pe parcursul execuţiei lucrărilor, cât şi în perioada de garanţie acordată acesteia FAZA 2: EXECUŢIE LUCRĂRI (executarea lucrărilor proiectate la faza 1) Execuţia lucrărilor se va face cu respectarea proiectului tehnic întocmit conform recomandărilor din DALI. Prin realizarea acestei investiţii se urmăreşte reabilitarea şi modernizarea străzii prin: - Corectarea elementelor geometrice în plan orizontal şi vertical; - Realizarea unui sistem rutier corespunzător dimensionat; - Realizarea unei îmbrăcăminţi rutiere adaptate condiţiilor actuale de trafic, din betoane asfaltice rutiere; - Amenajarea trotuarelor pietonale, acolo unde este suficient spaţiu şi ale acceselor la proprietăţi; - Colectarea eficientă şi evacuarea apelor pluviale provenite din precipitaţii. Reabilitarea şi modernizarea străzii se va afce pe o lungime totală de 653 m, astfel încât aceasta să corespundă categoriei de importantă IV şi vitezei de rulare de 25 km/oră, în zona de deal. S-a stabilit următoarea soluţie tehnică de reabilitare şi modernizare a structurii rutiere: - 4 cm strat de uzură din beton asfaltic BAPC16 rul 50/70 conform SR EN 13108-1:2016 (BAI6, BAPC 16 conform AND 605-2016); - 6 cm strat de legătură din binder BADPC 22.4 leg 50/70 conform SR EN 13108-1:2016(BAD22.4, BADPC22.4 conform AND 605-2016); - min. 15 cm strat de bază din piatră spartă 0-63 conform STAS 6400-84 şi SR EN13242+A1:2010/C91:2022; - min. 25 cm fundaţie din balast conform STAS 6400-84 şi SR EN13242+A1:2010/C91:2022; - min. 10 cm strat de formă realizat din balast 50% amestecat cu pământ; - săpătură. In profil transversal, având în vedere situaţia existentă din teren şi importanţa drumului din localitatea Vâlcele, s-au adoptat elemente geometrice corespunzătoare unei străzi cu o bandă de circulaţie, cu următoarele elemente geometrice: - între km 0+000 - km 0+581 ▸ Parte carosabilă: - 4,00 m; ▸ Platforma drum: - variabilă pe zona de racordare cu DN13E şi în zona insulei şi de 4,5 m în rest ▸ Numărul de benzi de circulaţie: -1 ▸Panta transversală carosabil: - 2.5% (unică). - între km 0+581 - km 0+653 ▸ Parte carosabilă: - 2,75 m; ▸Platforma drum: - 3,25 m; ▸Numărul de benzi de circulaţie: -1; ▸Panta transversală carosabil: - 2.5%) (unică). Pentru încadrarea carosabilului se vor utiliza borduri prefabricate din beton de ciment C30/37, având dimensiunile 20x25 cm, pe ambele părţi ale străzii, aşezate orizontal pe fundaţie din beton ciment C12/15 (0,05 mc/ml). Perimetral insulei se va amenaja un trotuar cu lăţimea de 1,00 m, încadrat pe partea dinspre interiorul insulei cu bordură prefabricate din beton de ciment C30/37, aşezată pe fundaţie din beton de ciment CI 2/15. De asemenea, în interiorul insulei, se va amenaja un trotuar (pe direcţia sud est - nord vest) cu lăţimea de 1,00 m, care să asigure accesul pietonal la foişorul existent. Structura trotuarului este următoarea: - 8 cm- suprafaţă de circulaţie cu pavele din piatră naturală; - 4 cm - strat de poză din nisip; - 12 cm - strat din balast stabilizat; - 15 cm - strat de fundaţie din balast. Panta transversală este de 2%, unică. Pe carosabilul străzii proiectată se găsesc cămine de canalizare care necesită aducere la cota liniei roşii şi înlocuirea capacelor deoarece cele existente lipsesc, sau sunt deteriorate. De asemenea, se vor ridica la cotă şi se vor înlocui capacele şi pe zonele verzi incluse în proiect. Pe partea stângă a străzii şi pe insula existentă se vor amplasa 23 de bănci din lemn pe structură metalică, cu min. 2 locuri fiecare (cu lungime de 1,7 - 2,00 m) şi 23 coşuri de gunoi aşezate în apropierea băncilor. Se vor amenaja spaţii verzi în interiorul insulei, pe o suprafaţă de cca 30%, şi pe o lăţime medie de 1,00 m în lungul străzii. Informatii detaliate privind lucrarile se regasesc in documentatia atasata.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu