Feedback
I.D.: 89150717

Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "Reabilitare şi modernizare şanţuri, podeţe, rigole şi trotuare de-a lungul DJ 103E în satul Araci, comuna Vâlcele, judeţul Covasna"

Data publicarii
10.11.23 Exista 62.381 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233120-6
Pretul estimativ:
3.127.506,81 RON - 3.127.506,81 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lungimea totală a sectorului de drum judeţean (DJ 103) pe marginile căruia se doreşte amenajarea căilor de acces pentru pietoni (trotuare si accesuri la proprietăţi) unitare precum şi colectarea şi evacuarea apelor pluviale este de 1.156,00 m pe ambele pârţi ale acestuia. Structură acostamente Pentru asigurarea scurgerii apelor colectate de pe carosabilul DJ 103 în rigolele/ şanţurile betonate, este necesară corectarea pofi...
Lungimea totală a sectorului de drum judeţean (DJ 103) pe marginile căruia se doreşte amenajarea căilor de acces pentru pietoni (trotuare si accesuri la proprietăţi) unitare precum şi colectarea şi evacuarea apelor pluviale este de 1.156,00 m pe ambele pârţi ale acestuia. Structură acostamente Pentru asigurarea scurgerii apelor colectate de pe carosabilul DJ 103 în rigolele/ şanţurile betonate, este necesară corectarea pofilelor transversale ale acestora precum şi racordarea la fata superioară a rigolei/ şanţului din beton de ciment. Spaţiul dintre carosabilul existent şi respectiv rigole se va consolida, prin realizarea unei infrastructuri rutiere noi după cum urmează: - se decapează mai întâi min.45 cm din actuala structura a drumului(acostamentului)pe fiecare parte a sa. Apoi se recomandă să se execute casete de lărgire astfel: • 4 cm BA16 rol 50/70 • o 6 cm BAD22.4 leg 50/70; • 15 cm piatră spartă/piatră spartă amestec optimal conform STAS 6400-84 si SR EN13242+A1:2008; • 20 cm strat de fundaţie din balast conform STAS 6400-84 si SR EN 13242+A1:2008; • săpătură; • Zonele slabe vor fi tratate cu min.50 cm blocaj de piatră. Trotuare Pentru realizarea obiectivelor propuse se recomandă adoptarea unei structuri rutiere conform NP 116-2005 "Normativprivind alcătuirea structurilor rutiere rigide si suple pentru străzi", si ale Normativelor STAS 10144/1,2,3. Pentru circulaţia pietonilor se vor amenaja trotuare dimensionate cu o lăţime de variabila de min. 0,75m, cu următoarele structuri rutiere: o • 4 cm BA8 rul 50/70 • 10 cm strat din beton C16/20 prevăzut cu rosturi la interdistanţă de 2-3m • folie de polietilena/ hârtie Kraft • 15 cm strat din balast o săpătură Terasamente Se vor executa lucrări de drum, săpături şi umpluturi pentru realizarea cotelor proiectate şi gabaritele profilului transversal proiectat. Vor fi luate în considerare lucrări de săpătură şi umplutură în ampriza acostamentelor, si trotuarului, precum si lucrări la accese si rigole, pentru realizarea fundaţiilor şi execuţia elementelor la borduri, trotuare. Pentru zone cu infiltraţii sau ce nu pot fi compactate (trasee echipare edilitară) vor fi prevăzute blocaje de piatră. Traseul în plan - Stabilirea caracteristicilor geometrice în plan se va realiza prin folosirea condiţiilor de gabarit existente date de limita proprietăţilor şi a poziţiei drumului judeţean DJ103, precum şi ale acostamentelor actuale. - Traseul în plan al trotuarelor va fi format din succesiuni de aliniamente şi curbe. - îmbunătăţirile ce vor fi aduse prin proiectare caracteristicilor geometrice în plan, vor consta în: • amenajarea trotuarelor pe ambele pârţi ale drumului judeţean. • realizarea acostamentelor consolidate de o parte si de alta a drumului judeţean DJ103. o amenajarea de rigole carosabile sau rigole scafa. Traseul în profil longitudinal - Se va urmări linia terenului sistematizat existent în condiţiile asigurării racordării în plan vertical şi a dirijării apelor pluviale. - Se va proiecta linia roşie a trotuarelor astfel încât să se coreleze carosabilul, cu accesele în curţi si cu şanţurile adiacente. - Se va lua în considerare şi limitarea lucrărilor de terasamente. Traseul în profil transversal - Profil transversal al drumului judeţean va fi cu parte carosabilă existentă de lăţime variabila, pante transversale variabile care se menţin, încadrat de acostamente, rigole, trotuare noi. - Pe partea stângă/dreaptă se vor realiza trotuare cu lăţime variabila, panta transversala de 2 % spre rigole si sistem rutier recomandat, încadrate cu bordura mică spre proprietate si rigole si borduri mari pe cealaltă parte spre carosabil. - Scurgerea apelor va fi asigurată de rigolele carosabile sau de rigole scafa, proiectate la marginea acostamentului. Acostamente Pentru asigurarea scurgerii apelor colectate de pe carosabilul DJ 103 în rigolele/ şanţurile betonate, este necesară corectarea pofilelor transversale ale acestora precum si racordarea la fata superioară a rigolei/ sântului din beton de ciment. Spaţiul dintre carosabilul existent si respectiv rigole se va consolida, prin realizarea unei infrastructuri rutiere noi după cum urmează: • se decapează mai întâi min. 45 cm din actuala structură a drumului (acostamentului) pe fiecare parte a sa, apoi se recomandă să se execute casete de lărgire Borduri Pentru încadrarea trotuarelor se vor folosi borduri mici de 10x15cm din beton de clasa C30/37 pe fundaţie de beton min.C16/20. In dreptul acceselor se vor coborî bordurile. Dacă nu este spaţiu se poate renunţa la bordura spre proprietăţi. La colţurile străzilor şi la intersecţii cu alte străzi, dacă nu sunt în apropiere accese auto amenajate, se vor realiza borduri înclinate pentru accesul persoanelor cu dizabilităţi fizice. Scurgerea apelor În vederea realizării unui sistem de colectare şi evacuare a apelor pluviale se vor prevedea şanţuri sau rigole a căror secţiuni se vor determina în urma unui calcul hidrologic. - Se recomandă ca aceste şanţuri (rigole) să fie periate cu dale din beton prefabricat sau turnate pe loc la pantele mai mari de 3 % şi mai mici de 0,25 %. - Betonul pentru aceste şanţuri (rigole) va fi marca C30/37 de 10 cm grosime pe 5-10 cm nisip/balast compactat. Podeţe După caz, în vederea asigurării continuităţii rigolelor, în dreptul drumurilor laterale se propune a se prevedea (sau înlocui podeţele existente) cu podeţe tubulare de 300 mm, 400 mm, 500 mm, podeţe dilate cu deschideri de 0,5-1,00 m sau rigole carosabile. - Pentru accesul la proprietăţi, se vor utiliza rigole carosabile sau rigole scafă. - Vor fi respectate si prevederile normativelor PD 19-86 - Normativ departamental a proiectelor tip de podeţe pentru drumuri si PD 95-2002 - Normativ privind proiectarea hidraulica a podurilor si podeţelor precum si STAS 10796/1/2/3-77. - Este obligatoriu ca după executarea lucrărilor, sistemele de scurgere a apelor să se menţină în stare de funcţionare prin curăţiri şi decolmatări ori de cate ori este necesar. Aceasta sarcină revine beneficiarului pe tot parcursul anului, fiind ştiut faptul că, apa care stagnează pe platforma sau chiar la marginea platformei, pe acostamente sau în şanţuri, este un factor important de degradare prematura a stării unui drum. - Clasele de betoane trebuie sa corespunda claselor de expunere din Standardul CP 012/1 - 2007. Lucrări de consolidare - Se vor prevedea parapete metalic şi fundaţii adâncite de parapete pe toate porţiunile unde avem înălţimi ale rambleului mai mari de 2 m, conform Normativului AND 593/2012. Intersecţii - La amenajarea intersecţiilor drumului judeţean cu străzile intersectate se va pleca de la recomandările Normativului AND600/2010. Siguranţa circulaţiei - Lucrările executate pe lângă zona drumului se vor semnaliza corespunzător (ziua şi noaptea) - Pentru siguranţa circulaţiei se vor realiza lucrări de semnalizare verticală (indicatoare de circulaţie) şi orizontală (marcaje rutiere) în scopul prevenirii posibilelor accidente de circulaţie. - Indicatoarele rutiere se vor confecţiona şi monta conform SR 1848/1-2011, SR 1848/2-2011 si SR 1848/3-2018. Marcajele se vor executa conform SR 1848-7. Lucrări de mutări si protejări instalaţii - Se vor identifica toate utilităţile din zonă, toate construcţiile care ar putea fi afectate de lucrările de reabilitare a drumului, în vederea mutării sau desfiinţării acestora, dacă este nevoie. Reţelele hidroedilitare, electrice sau de telecomunicaţii care sunt amplasate în carosabil, acostamente sau în ampriza drumului şi care pot fi afectate de execuţia structurii rutiere, a podeţelor, sau alte lucrări proiectate, vor fi identificate pe baza avizelor date de administratorii acestor reţele şi vor fi reamplasate în plan vertical, protejate sau relocate, cu respectarea condiţiilor administratorilor acestora. - Capacele căminelor afectate de lucrări vor fi aduse la cota proiectata.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu