Proiectul propus are ca scop înlocuirea podului existent cu un pod nou din beton armat, datorită faptului că podul existent nu
corespunde din punct de vedere tehnic pentru circulaţia rutieră din zona respectivă.
DATE ŞI INDICATORI CARE CARACTERIZEAZĂ INVESTITIA PROPUSA
Pasarela de serviciu din lemn:
lungimea suprastructurii (2 x 9,00 m) 18,00 m
lăţimea căii pe pasarelă 1,50 m
Podul nou definitiv:
Clasa de importanţă STAS 42...
Proiectul propus are ca scop înlocuirea podului existent cu un pod nou din beton armat, datorită faptului că podul existent nu
corespunde din punct de vedere tehnic pentru circulaţia rutieră din zona respectivă.
DATE ŞI INDICATORI CARE CARACTERIZEAZĂ INVESTITIA PROPUSA
Pasarela de serviciu din lemn:
lungimea suprastructurii (2 x 9,00 m) 18,00 m
lăţimea căii pe pasarelă 1,50 m
Podul nou definitiv:
Clasa de importanţă STAS 4273/83 IV
Debitul de calcul Q5% conform STAS 4068/2-87 109,42 mc/s
Înălţimea de liberă trecere sub pod 0,75 m
Lungimea totală a podului 24,70 m
Lungimea suprastructurii a podului 18,00 m
Lăţimea podului (Lp) 8,40 m
Lăţimea părţii carosabile (C) 6,00 m
Lăţimea trotuarelor 1,00 m
Clasa de încărcare E (V80, A30)
Tipul de suprastructura la pod beton armat precomprimat
Tipul de fundaţii directe
Rampa de acces:
Lungimea rampelor de acces (2x21,00 m) 42,00 m
Lăţimea părţii carosabile 6,00 m
Lăţimea trotuarului 1,00 m
Tipul sistem rutier nerigid
Lucrări hidrotehnice:
Calibrarea şi curăţirea albiei 500 mc
Lucrări de apărare (gabioane) 96 mc
Lucrări de apărare(risbernă+anrocamente din piatra brută) 43 mc