II.1.4) Descrierea succintă a contractului sau a achiziţiei/achiziţiilor:
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatie tehnica pentru obtinere avize, inlusiv DTAC, DTOE si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor si executie lucrari pentru obiectivul de investiţii: „Reabilitare Pod peste râul Trotuş în comuna Căiuţi, judeţul Bacău”
Scopul proiectului şi a lucrării îl repr...
II.1.4) Descrierea succintă a contractului sau a achiziţiei/achiziţiilor:
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatie tehnica pentru obtinere avize, inlusiv DTAC, DTOE si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor si executie lucrari pentru obiectivul de investiţii: „Reabilitare Pod peste râul Trotuş în comuna Căiuţi, judeţul Bacău”
Scopul proiectului şi a lucrării îl reprezintă reabilitarea podului la nivelul suprastructurii şi infrastructurii podului, cât şi la nivelul albiei astfel încât să se asigure atât circulaţia vehiculelor şi a pietonilor în condiţii de siguranţă şi confort cât şi scurgerea apelor râului Trotuş în condiţii optime.
Valoarea estimata totala a contractului de achiziţie publică este de 1.820.558,28 lei fara TVA, conform devizului general al investitiei, formata din insumarea urmatoarelor linii bugetare:
- 3.5.4 Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor 2.000,00 lei fara TVA
- 3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie 29.500,00 lei fara TVA
- 3.8.1. a Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor 5.500,00 lei fara TVA
- 3.8.1. b Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre ISC – 5.500,00 lei fara TVA
- 4.1 Constructii si instalatii 1.734.691,00 lei fara TVA
- 5.1.1 Lucrari de constructii pentru organizarea santierului 43.367,28 lei fara TVA
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 10 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 7 zile de data limita de depunere a ofertelor”