Feedback
I.D.: 79543396

Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţie «RENOVARE ENERGETICĂ A PALATULUI ADMINISTRATIV SITUAT ÎN MUNICIPIUL BISTRIŢA, PIAŢA PETRU RAREŞ NR. 1, JUDEŢUL BISTRIŢA-NĂSĂUD"

Data publicarii
09.03.23 Exista 56.410 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45200000-9 45310000-3 45343200-5 45453000-7 71322000-1 71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
31.03.23
Pretul estimativ:
17.269.506,48 RON - 17.269.506,48 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 09.03.23 Publicat la 14.03.23 Publicat la 19.03.23 Publicat la 24.03.23
Locul realizarii:
Bistriţa-Năsăud
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele PT, DDE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii în cadrul proiectului «RENOVARE ENERGETICĂ A PALATULUI ADMINISTRATIV SITUAT ÎN MUNICIPIUL BISTRIŢA, PIAŢA PETRU RAREŞ NR. 1, JUDEŢUL BISTRIŢA-NĂSĂUD" Obiectele contractului sunt:- realizarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea autorizaţiei de...
Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele PT, DDE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii în cadrul proiectului «RENOVARE ENERGETICĂ A PALATULUI ADMINISTRATIV SITUAT ÎN MUNICIPIUL BISTRIŢA, PIAŢA PETRU RAREŞ NR. 1, JUDEŢUL BISTRIŢA-NĂSĂUD" Obiectele contractului sunt:- realizarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea autorizaţiei de construcţie;- realizare proiect tehnic faza Proiect tehnic de execuţie şi Detalii de execuţie;- Asistenţa tehnică a Proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor (conform programului de control pe şantier, acolo unde prezenţa proiectantului este obligatorie şi la solicitarea Contractantului sau a Autorităţii Contractante. - Furnizarea dotărilor şi a activelor necorporale care fac obiectul contractului - realizarea tuturor lucrărilor care fac obiectul D.A.L.I Descrierea principalelor lucrări de intervenţie: - se vor reface trotuarele perimetrale de protecţie integral - protejarea, repararea elementelor nestructurale şi/sau restaurarea elementelor arhitecturale şi a componentelor artistice, după caz; - Desfacerea şi îndepărtarea straturilor de tencuială existente integral; - Curăţirea cu jet de apă şi aer comprimat, uscarea şi pregătirea zonelor de soclu - Reparaţia zonelor care prezintă fisuri; - Repararea fisurilor la pervazurile ferestrelor şi retencuirea zonelor cu mortare speciale rezistente la intemperii; - Desfacerea şi îndepărtarea structurilor de tencuieli de pe zonele afectate; - La desfacere tâmplăriilor se va avea in vedere repararea spaletilor de prindere pentru a nu crea punte termica între elemente. - Arhitectural se vor menţine forma pilaştrilor de pe faţada existenta şi forma acoperişului iniţial. - Se propune realizarea unui grup sanitar special destinat persoanelor cu dizabilităţi dotat cu echipamente şi obiecte specifice. - Se propune realizarea unei rampe exterioare pentru accesul persoanelor cu dizabilităţi, rampa realizata din beton slab armat şi finisate cu gresie pentru exterior antiderapanta şi balustrada de protecţie. Valoarea estimată a fost calculată din adunarea următoarelor capitole bugetare: 1.2. Amenajarea terenului- 23.000,00 1.4. Cheltuieli pentru relocarea/protecţia utilităţilor - 13.000,00 2.1. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului - 48.110,00 3.5.4. Documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor /acordurilor / autorizaţiilor - 35.044,00 3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie - 270.000,00 3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului - 270.000,00 4.1. Construcţii şi instalaţii - 15.476.792,69 4.2. Montaj utilaj tehnologic - 66.082,29 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj - 967.227,50 4.5. Dotări - 23.250,00 4.6. Active necorporale – 14.000,00 5.1. Organizare de şantier - 63.000,00 - Total valoare estimată (lei fără TVA) - 17.269.506,48 Din care: - Total servicii de proiectare - 575.044,00 - Total execuţie lucrări - 16.694.462,48 Note: *)Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12 zile. Autoritatea contractanta va răspunde solicitărilor de clarificări înainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor" **) Nu există limitări între capitole sau subcapitole de cheltuieli, ofertanţii având dreptul cât şi obligaţia de a prevedea toate costurile rezultate din listele de cantităţi şi din oferta sa. Pentru capitolul 5.1 fiecare ofertant are libertatea de a propune propriile costuri în funcţie de organizarea proprie şi cerinţele Documentaţiei de atribuire. ***) Se permite ofertanţilor să utilizeze propriile distanţe de transport pentru resursele materiale de la furnizori la locul lucrării. În cadrul propunerii tehnice ofertanţii trebuie să indice principalii furnizori precum şi distanţa de transport de la aceştia. ****) La întocmirea ofertei sunt aplicabile prevederile Ordinul 1568/2002, în sensul în care normele di
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţie «AMENAJARE TROTUARE ŞI DISPOZITIVE DE SCURGERE A APELOPR PLUVIALE ÎN COMUNA RODNA JUDEŢUL BISTRIŢA-NĂSĂUD » 28.04.23
Proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "EXTINDEREA ŞI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII EDUCAŢIONALE PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ŞI TEHNIC – ŞCOALA PROFESIONALĂ FLORIAN PORCIUS RODNA " 12.06.23
Proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "EXTINDEREA ŞI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII EDUCAŢIONALE PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ŞI TEHNIC – ŞCOALA PROFESIONALĂ FLORIAN PORCIUS RODNA " 12.06.23
Proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "EXTINDEREA ŞI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII EDUCAŢIONALE PENTRU ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL ŞI TEHNIC – ŞCOALA PROFESIONALĂ FLORIAN PORCIUS RODNA " 07.07.23
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie " Modernizarea sistemului de iluminat public în comuna Rodna, judeţul Bistriţa-Năsăud " 02.05.23
Execuţie lucrări pentru obiectivul "MODERNIZAREA CENTRU CIVIC ÎN LOCALITATEA RODNA, COMUNA RODNA, JUDEŢUL BISTRIŢA-NĂSĂUD" – REST DE EXECUTAT 07.09.23
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie ,,REALIZARE PISTE PENTRU BICICLETE ÎN COMUNA MAIERU, JUDEŢUL BISTRIŢA-NĂSĂUD" 08.04.24
Execuţie lucrări pentru obiectivul "MODERNIZAREA CENTRU CIVIC ÎN LOCALITATEA RODNA, COMUNA RODNA, JUDEŢUL BISTRIŢA-NĂSĂUD" – REST DE EXECUTAT 11.08.23
Execuţie lucrări pentru obiectivul "MODERNIZAREA CENTRU CIVIC ÎN LOCALITATEA RODNA, COMUNA RODNA, JUDEŢUL BISTRIŢA-NĂSĂUD" – REST DE EXECUTAT 11.08.23
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie "CONSTRUIREA ŞI DOTAREA UNUI CENTRU DE ZI DE ASISTENŢĂ ŞI RECUPERARE PENTRU PERSOANE VÂRSTNICE, ÎN COMUNA MĂGURA ILVEI, JUDEŢUL BISTRIŢA NĂSĂUD" 30.01.24