Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele PT, DDE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii în cadrul proiectului «MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA CIPRIAN PORUMBESCU, JUDEŢUL SUCEAVA »
Obiectele contractului sunt:
- realizarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea autorizaţiei de construcţie
- realizare proiect tehnic f...
Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele PT, DDE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii în cadrul proiectului «MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA CIPRIAN PORUMBESCU, JUDEŢUL SUCEAVA »
Obiectele contractului sunt:
- realizarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea autorizaţiei de construcţie
- realizare proiect tehnic faza Proiect tehnic de execuţie şi Detalii de execuţie
- verificarea proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie de către specialişti verificatori de proiecte atestaţi pe domenii/subdomenii de construcţii şi specialităţi pentru instalaţii.
- Asistenţa tehnică a Proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor (conform programului de control pe şantier, acolo unde prezenţa proiectantului este obligatorie şi la solicitarea Contractantului sau a Autorităţii Contractante.
- realizarea tuturor lucrărilor care fac obiectul studiului de fezabilitate
Principalii indicatori tehnici minimali:
- Lungime: 4339,00 ml;
- Lăţime parte carosabilă: 4,00 ml;
- Lăţime acostamente consolidate: 2 x 0,25-0,50 ml;
- Lăţime acostamente: 2 x 0,25-0,50 ml;
- Podeţ tubular transversal cu diametrul de 0600 mm: 10 podeţe.
- Podeţe tip rigola carosabila R3 - 82.50 ml.
- Se vor amenaja 2742,00 ml de rigole din beton;
- Se vor amenaja 23,00 accese la proprietăţi cu lăţimea de 5,00 m.
- Se vor ridica la cota 14 cămine de utilităţi.
Amenajarea intersecţiilor cu 16 drumuri laterale pe o lungime de 15,00 ml se va face cu acelaşi tip de sistem rutier cu cel al drumurilor principale, respectiv :
- strat de uzură din mixtură asfaltică tip BAPC 16, în grosime de 4,00 cm;
- strat de legătură din BADPC22,4, în grosime de 6,00 cm;
- strat de bază din piatră spartă, în grosime de 15,00 cm;
- strat de fundaţie inferior din balast în grosime de 15,00 cm;
- strat de forma din pământ stabilizat cu lianţi hidraulici (4%) pe 20 cm.
Prin realizarea platformei şi colectarea şi dirijarea apelor pluviale vom asigura confortul necesar pentru circulaţia rutieră pe toată perioada anului.
Viteza de proiectare adoptată este de 25 km/h.