Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele PT, DDE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii în cadrul proiectului «ÎNFIINŢARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APĂ ÎN SATUL GULIA, ORAŞ DOLHASCA, JUDEŢUL SUCEAVA »
Obiectele contractului sunt:
- realizarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea autorizaţiei de construcţie
- realizare proiect te...
Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele PT, DDE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii în cadrul proiectului «ÎNFIINŢARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APĂ ÎN SATUL GULIA, ORAŞ DOLHASCA, JUDEŢUL SUCEAVA »
Obiectele contractului sunt:
- realizarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea autorizaţiei de construcţie
- realizare proiect tehnic faza Proiect tehnic de execuţie şi Detalii de execuţie
- Asistenţa tehnică a Proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor (conform programului de control pe şantier, acolo unde prezenţa proiectantului este obligatorie şi la solicitarea Contractantului sau a Autorităţii Contractante.
- realizarea tuturor lucrărilor care fac obiectul studiului de fezabilitate
Valoarea estimată a fost calculată din adunarea următoarelor capitole bugetare:
1.3. Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială 210.084,03 lei
2. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului 120.000,00 lei
3.5.4. Documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor /acordurilor / autorizaţiilor 15.000,00 lei
3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie 398.827,32 lei
3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului 26.000,00 lei
4.1. Construcţii şi instalaţii 8.485.043,94 lei
4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 49.429,75 lei
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 1.962.975,00 lei
5.1. Organizare de şantier 9.387,92 lei
Total valoare estimată (lei fără TVA) 11.276.747,96 lei
Din care:
Total servicii de proiectare 439.827,32 lei
Total execuţie lucrări 10.836.920,64 lei
Note:
*)Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12 zile. Autoritatea contractanta va răspunde solicitărilor de clarificări înainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor"
**) Nu există limitări între capitole sau subcapitole de cheltuieli, ofertanţii având dreptul cât şi obligaţia de a prevedea toate costurile rezultate din listele de cantităţi şi din oferta sa. Pentru capitolul 5.1 fiecare ofertant are libertatea de a propune propriile costuri în funcţie de organizarea proprie şi cerinţele Documentaţiei de atribuire.
***) Se permite ofertanţilor să utilizeze propriile distanţe de transport pentru resursele materiale de la furnizori la locul lucrării. În cadrul propunerii tehnice ofertanţii trebuie să indice principalii furnizori precum şi distanţa de transport de la aceştia.
****) La întocmirea ofertei sunt aplicabile prevederile Ordonanţei 1568/2002, în sensul în care normele din articolele de deviz sunt orientative, respectiv "Ofertanţii au deplină libertate de a-şi prevedea în ofertă propriile consumuri şi tehnologii de execuţie, cu respectarea cerinţelor cantitative şi calitative prevăzute în proiectul tehnic, în Caietul de sarcini şi în alte acte normative în vigoare are reglementează execuţia lucrărilor" – conf. Art. 2.2.2