Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia investiţiei publice: ÎNFIINŢARE SISTEM ALIMENTARE CU APĂ ÎN SAT CUIUGIUC, LIPNITA" respectiv ÎNFIINŢARE SISTEM ALIMENTARE CU APĂ ÎN SAT IZVOARELE, LIPNITA-conform caiet de sarcini si SF atasat documentatiei de atribuire.
Au fost scoase la licitaţie din devizul general al proiectului, aprobat conform HG nr. 907/2016, următarele categorii de che...
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia investiţiei publice: ÎNFIINŢARE SISTEM ALIMENTARE CU APĂ ÎN SAT CUIUGIUC, LIPNITA" respectiv ÎNFIINŢARE SISTEM ALIMENTARE CU APĂ ÎN SAT IZVOARELE, LIPNITA-conform caiet de sarcini si SF atasat documentatiei de atribuire.
Au fost scoase la licitaţie din devizul general al proiectului, aprobat conform HG nr. 907/2016, următarele categorii de cheltuieli:
Cap 3.5 Proiectare 130.000,00 lei fără TVA, din care:
Subcap. 3.5.6 Proiect tehnic şi detalii de execuţie 130.000,00 lei fără TVA
Cap 3.8 Asistenţă tehnică-10.000,00 lei fără TVA, din care:
Subcap. 3.8.1 Asistenţă tehnică din partea proiectantului 10.000,00 lei fără TVA
TOTAL CAPITOL 3 140.000,00 lei fără TVA
Cap 4.1 Construcţii şi instalaţii 1.060.998,00 lei fără TVA
Cap 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 70.000,00 lei fără TVA
Cap 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 420.000,00 lei fără TVA
TOTAL CAPITOL 4 1.550.998,00 lei fără TVA
Cap 5.1 Organizare de şantier 23.264,97 lei fără TVA
Subcap 5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier 15.509,98 lei fără TVA
Subcap 5.1.2 Cheltuieli conexe organizării şantierului 7.754,99 lei fără TVA
TOTAL CAPITOL 5 23.264,97 lei fără TVA
Proiectare 140.000,00 lei fără TVA
EXECUTIE 1.574.262,97 lei fără TVA
TOTAL PROIECTARE+EXECUŢIE 1.714.262,97 lei fără TVA
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu va cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute în valoare de 36.560,46 lei fără TVA precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, oricând in timpul derularii contractului prin modificarea contractului, în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 12 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari INAINTE CU 6 zile de data limita de depunere a ofertelor.
.