Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivele de investitii:
“Efectuare lucrări de reabilitare termică a imobilului, închidere balcoane etajul 1, modernizare, recompartimentări şi reparaţii, realizare pergolă parcare interioară la sediul IJC Constanţa”.
“Efectuare lucrări de reabilitare termică şi reparaţii la sediul IJC Vaslui”
“Efectuare lucrări de reabilitare termică ş...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executia de lucrari pentru obiectivele de investitii:
“Efectuare lucrări de reabilitare termică a imobilului, închidere balcoane etajul 1, modernizare, recompartimentări şi reparaţii, realizare pergolă parcare interioară la sediul IJC Constanţa”.
“Efectuare lucrări de reabilitare termică şi reparaţii la sediul IJC Vaslui”
“Efectuare lucrări de reabilitare termică şi reparaţii la sediul IJC Iaşi”
Valoarea estimata a contractului este de 3.769.797 lei fara TVA şi este formată din:
- Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica - 29.000 lei pentru Lot 1, 32.700 lei pentru Lot 2, 15.500 lei pentru Lot 3.
- Cheltuieli pentru investitia de baza: 1.309.489 lei pentru Lot 1, 787.685 lei pentru Lot 2, 1.571.423 lei pentru Lot 3.
- Organizare de santier: 24.000 lei compusa din:
a) 5.1.1- Lucrari de construcţii- şi instalaţii aferente organizării de şantier 1.500 lei pentru Lot 1, 7.500 lei pentru Lot 2, 10.500 lei pentru Lot 3.
b) 5.1.2. - Cheltuieli conexe organizarii de santier- 500 lei pentru Lot 1, 2.500 lei pentru Lot 2, 1.500 lei pentru Lot 3.
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizul general întocmit de proiectant şi aprobat prin referatul privind aprobarea indicatorilor tehnico – economici ai obiectivului de investitii nr. 29994/20.08.2018 pentru Lotul 1, nr. 30363/23.08.2018 pentru Lotul 2, nr. 29998/20.08.2018 pentru Lotul 3 .
Sumele reprezentând „cheltuieli diverse si neprevazute” nu se includ în calculul valorii estimate si, implicit, nu se vor cuprinde la nivelul ofertei depuse, deoarece acestea sunt cheltuieli incidente proiectului si nu valorii estimate unui contract de lucrari/servicii atribuit printr-o procedura de atribuire prevazuta de legislatia în domeniul achizitiilor. Prin urmare, scopul acestor sume îl reprezinta
asigurarea resurselor financiare necesare în vederea implementarii modificarilor nesubstantiale efectuate cu respectarea prevederilor art.221 din Legea nr.98/2016, actualizată.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 16 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160, alin (2) din Legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 10 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.