Executarea contractului presupune reabilitarea, modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii portuare a Portului Turnu Măgurele.
Valoarea estimata a contractului este de 42.204.393,55 lei fara TVA, si se compune din:
Cheltuieli proiectare si asistenta tehnica
Studii topohidrografice faza PT+DE = 24.000,00
Proiectare = 817.118,83, din care:
-documentaţii necesare pentru obţinere de avize şi acorduri faza PT = 13.500,0...
Executarea contractului presupune reabilitarea, modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii portuare a Portului Turnu Măgurele.
Valoarea estimata a contractului este de 42.204.393,55 lei fara TVA, si se compune din:
Cheltuieli proiectare si asistenta tehnica
Studii topohidrografice faza PT+DE = 24.000,00
Proiectare = 817.118,83, din care:
-documentaţii necesare pentru obţinere de avize şi acorduri faza PT = 13.500,00
-proiect tehnic şi detalii de execuţie = 803.618,83
Asistenta tehnica proiectant pe perioada executiei lucrarilor =15.000,00
Obtinere si amenajare teren = 63.732,01
Amenajari protectia mediului si aducere teren la stare initiala = 141.082,94
Cheltuieli pentru investitia de baza
Cap. 4.1 Constructii si instalatii = 39.660.530,53, din care:
4.1.1 Lucrari hidrotehnice 14.495.378,12
4.1.2 Drumuri si platforme 11.131.059,32
4.1.3 Alimentare cu apa si canalizari port 6.349.432,34
4.1.4 Instalaţii electrice port 4.396.200,00
4.1.5 Sistem fotovoltaic port 60.000,00
4.1.6 Trotuar din beton aferent drumului de acces în port 442.180,35
4.1.7 Platforma piatra cubica dana D1 975.341,17
4.1.8 Trotuar dana D1 87.926,52
4.1.9 Port mărfuri şi pasageri 1.381.125,00
4.1.10 Clădire grup sanitar - rezistenta 208.550,80
4.1.11 Clădire grup sanitar - arhitectura 89.378,91
4.1.12 Instalaţii electrice aferente clădire grup sanitar 43.958,00
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale = 48.800,00
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj = 134.680,00
4.4 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care nu necesită montaj şi echipamente de transport = 100.000,00
Organizare santier
Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier = 413.449,24
Cheltuieli conexe organizării de şantier = 286.000
Cheltuieli pentru probe tehnologice şi teste
Chelt.necesare instruire/şcolarizare personal = 50.000,00
Chelt.aferente execuţie probe/încercări, prevăzute în proiect, rodaje, expertize la recepţie, omologări = 450.000,00
Valoarea estimata a contractului de achizitie NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute. Cu toate acestea, operatorii economici ofertanţi vor avea în vedere procentul de 20% aferent cheltuielilor diverse şi neprevăzute pentru acoperirea, în principal, a variaţiilor intervenite în execuţie.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor este de 20 zile. În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţiile suplimentare sunt adresate în termenul stabilit prin prezenta fişa de date, respectiv 20 zile, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare cu 12 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art. 161 din Legea nr. 98/2016.