Implementarea acestui contract de achiziţie publică presupune proiectarea, asistenţa tehnică şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Alimentare cu energie electrică Port Turnu Măgurele – Primăria Municipiului Turnu Măgurele, judeţul Teleorman", realizat în vederea asigurării bunei implementări a activităţilor proiectului "Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii portuare în Portul Turnu Magurele", cod...
Implementarea acestui contract de achiziţie publică presupune proiectarea, asistenţa tehnică şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Alimentare cu energie electrică Port Turnu Măgurele – Primăria Municipiului Turnu Măgurele, judeţul Teleorman", realizat în vederea asigurării bunei implementări a activităţilor proiectului "Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii portuare în Portul Turnu Magurele", cod SMIS 150009, cofinanţat în cadrul POIM 2014-2020.
Valoarea estimată totală este de 3.382.320,00 lei fără TVA, defalcata pe linii bugetare, după cum urmează:
Proiectare:
- Linia 3.1 Studii: 23.400,00 lei fără TVA
- Linia 3.5 Proiectare: 117.970,00 lei fără TVA, din care:
- Linia 3.5.4 Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor: 13.250,00 lei fără TVA;
- Linia 3.5.6 Proiect tehnic şi detalii de execuţie: 104.720,00 lei fără TVA;
- Linia 3.8.1 Asistenţa tehnică din partea proiectantului: 15.500,00 lei fără TVA
Execuţie lucrări:
- Linia 4.1 Construcţii şi instalaţii: 1.438.540,00 lei fără TVA;
- Linia 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale: 178.380,00 lei fără TVA;
- Linia 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj: 1.608.530,00 lei fără TVA.
Modificarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei de valabilitate, se poate face cu respectarea prevederilor art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare şi cele ale Instrucţiunii ANAP nr. 1/2021 privind modificarea contractelor de achiziţiei publică
Modificarile intervenite, dupa caz, pe parcursul executiei contractului de achizitie publica, vor fi incadrate in functie de situatia concreta in prevederile art. 221 din Legea nr. 98/2016, iar in cazul in care acestea presupun suplimentari ale sumelor initiale, vor fi avute in vedere disponibilitatile existente pe linia 5.3 si, dupa caz, alte economii inregistrate în cadrul obiectivului de investitii.
Astfel, utilizarea procentului de Diverse si neprevăzute, linia 5.3-Cheltuieli diverse şi neprevăzute din cadrul Devizului General, va fi posibilă numai în cazul în care respectiva modificare nu este substanţială şi numai cu respectarea prevederilor legislaţiei în materia achiziţiilor publice.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu cel puţin 10 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel puţin 10 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor acestor solicitări de clarificări cu 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.