Scopul contractului care urmează a fi încheia va cuprinde Servicii de proiectare, Asistenţă tehnică pe prioada de execuţie şi Execuţie
lucrări de construcţii în vederea realizării obiectivului "CENTRU DE COLECTARE DEŞEURI PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA
MICEŞTI, JUDEŢUL ARGEŞ" în deplină concordanţă cu situaţia actuală existentă cu reglemetările legale în vigoare. Proiectarea şi
execuţia lucrărilor se va face în conformita...
Scopul contractului care urmează a fi încheia va cuprinde Servicii de proiectare, Asistenţă tehnică pe prioada de execuţie şi Execuţie
lucrări de construcţii în vederea realizării obiectivului "CENTRU DE COLECTARE DEŞEURI PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA
MICEŞTI, JUDEŢUL ARGEŞ" în deplină concordanţă cu situaţia actuală existentă cu reglemetările legale în vigoare. Proiectarea şi
execuţia lucrărilor se va face în conformitate cu Ghidul Specific din 8 septembrie 2022 privind regulile şi condiţiile de accesare a
fondurilor europene aferente Planului national de redresare şi rezilienţă în cadrul apelului de proiecte PNRR/2022/C3/S/I.1.A pentru
subinvestiţia I1.a "Înfiinţarea de centre de colectare prin aport voluntar", investiţia I1. "Dezvoltarea, modernizarea şi completarea
sistemelor de management integrat al deşeurilor municipale la nivel de judeţ sau la nivel de oraşă/comuna" componenta 3
Managementul deşeurilor.
Prezenta procedură de atribuire a contractului de servicii d eproiecatre şi execuţie lucrări a avut în vedere asigurarea următoarelor :
1. Realizarea documentaţiei tehnico-economice pentru fazele D.T.A.C., D.T.O.E., Proiect tehnic , Detalii de execuţie
2. Asigurarea asistenţei tehnice pe perioada de execuţie, paerticiparea la repecţie şi la elaborarea Cărţii Tehnice;
3. Execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului.
Valoarea totală estimată a contractului de proiectare şi execuţie lucrări, confrom devizului general aprobat, este de 1.997.996,81 Lei fără TVA, defalcată astfel (lei fără TVA):
PROIECTARE ŞI ASISTENŢĂ TEHNICĂ= 70 000 Lei fără TVA;
3.5.4 Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor= 15 000 Lei fără TVA;
3.5.6 Proiect tehnic şi detalii de execuţie= 50 000 Lei fără TVA;
3.8.1 Asistenţă tehnică din partea proiectantului = 5000 lei fără TVA;
EXECUŢIE LUCRĂRI
Cap: 1.2. Amenajarea terenului= 5 000 Lei fără TVA;
Cap: 1.3 Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea terenului la starea iniţială= 5 000 Lei fără T.V.A;
Capitolul 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii= 191.454,65 Lei fără TVA;
Cap: 4.1 Construcţii şi instalaţii = 1 541 412,18 Lei fără TVA;
Cap : 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale= 16 245,65 Lei fără TVA;
Cap 5.1 Organizare de şantier= 154 793,33 Lei fărăr TVA ( defalcat astfel : 5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier= 92876 Lei fără TVA,
5.1.2 Cheltuieli conexe organizării şantierului= 61 947,33 Lei fără TVA
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionile care necesita montaj ( cantar auto 8x3 m, 50 tone= 1 bucata, scara OL ZN = 2 bucati)= 84 000,00 Lei fara TVA.
Celelalte Utilaje vor fi achizitionate de MMAP.
-Perioada de implementare a proiectului este de 21 de luni fără a depăşii data de 30.09.2024.
-Durata de prestare a serviciilor de proiectare, avizarea proiectului , inclusiv perioada pentru obţinerea tuturor avizelor şi a
acordurilor maxim 2 luni de la data comunicată în Oridnukl de începere a prestării serviciilor;
- Pentru execuţie lucrări 4 luni de la data comunicată în Ordinul de începere a execuţiei lucrărilor;
- Durata asistenţei tehnice din partea proiectantului -pe toată durata execuţiei lucrărilor şi în perioada de garanţie acordată
lucrărilor (minim 60 de luni de la data întocmirii PVRTL);
În conformitate cu prevederile art. 160 alin (1) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, termenul limită până la care orice
operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare
în legătură cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
În conformitate cu prevederile art. 161 alin (1) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, răspunsul autorităţii contractante la
solicitările de clarificări va fi transmis cu cel puţin 6 zile înainate de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.