Prin realizarea obiectivului de investitii ,, Modernizare drum acces Cetatea arheologică TURNU din municipiul Turnu Măgurele " se urmareste îmbunătăţirea accesului către Cetatea Turnu, asigurarea unui trafic auto si pietonal in conditii sporite de siguranta si confort , imbunatatirea aspectelor de mediu , sanatate si estetic precum si reducerea consumului de carburant pentru utilizatorii de autovehicule si reducerea emisii...
Prin realizarea obiectivului de investitii ,, Modernizare drum acces Cetatea arheologică TURNU din municipiul Turnu Măgurele " se urmareste îmbunătăţirea accesului către Cetatea Turnu, asigurarea unui trafic auto si pietonal in conditii sporite de siguranta si confort , imbunatatirea aspectelor de mediu , sanatate si estetic precum si reducerea consumului de carburant pentru utilizatorii de autovehicule si reducerea emisiilor de noxe rezultate .
Zona în care se află obiectivul de investiţii se află în partea de sud a municipiul Turnu Măgurele , judeţul Teleorman , în lunca Dunării , la 4 km de oraş şi 1 km de confluenţa Oltului cu Dunărea . Drumul de acces către cetatea arheologică , fost drum de exploatare De 60 , nu a beneficiat în ultima perioadă de investiţii pentru îmbunătăţirea infrastructurii rutiere . Acesta are o lungime de 915 m , se prezintă la nivel de îmbrăcăminte de piatră spartă şi nu asigură confort şi siguranţă participanţilor la trafic.
In prezent se afla in curs de realizare obiectivul de investitii ,, Amenajare , consolidare , conservare si restaurare a sitului arheologic CETATEA TURNU ETAPA I “ din localitatea TURNU MAGURELE, judeţul TELEORMAN , în cadrul proiectului ,, Podurile timpului : o abordare integrată pentru îmbunătăţirea utilizării durabile a patrimoniului cultural transfrontalier Nikopole - Turnu Măgurele ’’si accesul se va face pe acest drum care este propus pentru modernizare .
Valoarea estimată totală este de 2.634.968,79 lei fără TVA, defalcata după cum urmează:
Având în vedere că sursa de finanţare stabilită pentru satisfacerea acestei necesităţi este reprezentată de fondurile bugetare , determinarea valorii estimate s-a făcut prin raportare la bugetul aprobat, informaţiile privind corespondenţa dintre elementele incluse în valoarea estimată şi conţinutul Caietului de sarcini, a clauzelor contractuale şi a propunerii financiare, sunt cele prevăzute în Devizul general.
Astfel, valoarea totală estimată a fost stabilită prin însumarea valorilor din DALI
• 48.624,45 00 lei - cheltuieli pentru proiectare
• 2.477.969,90 lei - cheltuieli pentru investiţia de baza
• 96.145,37 lei - cheltuieli cu organizarea de şantier;
• 9.029,07 lei - Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor
• 3.200 lei - Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru participare la faze program de control
Aceste valori sunt preluate din Devizul general al investiţiei.
Modificarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei de valabilitate, se poate face cu respectarea prevederilor art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Astfel, se poate utiliza suma aferentă cheltuielilor Diverse si neprevăzute sau orice alte economii înregistrate în cadrul altor capitole bugetare.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare în legatura cu documetatia de atribuire cu cel putin 9 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
În masura în care solicitarile de clarificare sunt primite cu cel putin 9 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor acestor solicitari de clarificari cu 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.