Contractul care va fi atribuit în baza prezentei proceduri de achiziţie publică are ca obiect prestarea serviciilor de proiectare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi execuţia lucrărilor de construcţii Lot I Înfiinţare Depou, modernizare şi înfiinţare 29 staţii de călători şi implementare sistem ITS pentru proiectul "Modernizarea parcului auto de transport călători din mun...
Contractul care va fi atribuit în baza prezentei proceduri de achiziţie publică are ca obiect prestarea serviciilor de proiectare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi execuţia lucrărilor de construcţii Lot I Înfiinţare Depou, modernizare şi înfiinţare 29 staţii de călători şi implementare sistem ITS pentru proiectul "Modernizarea parcului auto de transport călători din municipiul Tulcea prin Achiziţionarea de vehicule nepoluante pentru transportul public", cod SMIS 130588, POR/2019/3/ 3.2/3/ITI.
Locul de executare a lucrărilor care urmează a fi realizate de Municipiul Tulcea în calitate de Autoritate Contractantă vizează următoarele obiective:
Obiectiv 1 Înfiinţare depou în municipiul Tulcea (include Clădire garare - încărcare – mentenanţă dimensionată pentru 20 de autobuze electrice, Clădire şi dotare spălătorie - 1 post, Clădire administrativă, inclusiv dispecerat) şi Implementare sistem ITS;
Obiectiv 2 Înfiinţare şi modernizare 29 staţii de călători, din care 19 vor fi supuse operaţiunilor de reabilitare şi 10 vor fi nou construite, pentru 5 trasee de transport public existente, abordate prin proiect, respectiv: traseul 1, traseul 1B, traseul 3, traseul 4 şi traseul 9 şi Amplasare şi punere pe poziţie a 20 de staţii lente de încărcare autobuze şi 5 staţii rapide de încărcare autobuze. Ofertantul va efectua amplasarea, racordarea la reţea şi întocmirea documentaţiei pentru emiterea A.T.R., costurile necesare pentru racordarea la reţea în funcţie de prevederile A.T.R. fiind suportate de ofertanţi.
Lucrările se vor executa concomitent pe cele două obiecte de investiţii ce fac obiectul prezentei proceduri.
Toate comunicările legate de această procedură de achiziţie trebuie să fie adresate persoanei/persoanelor de contact numai la coordonatele menţionate mai sus şi în Anunţul de participare (la SECŢIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTĂ, I.1) Denumire şi adrese).
Oricare alte persoane din cadrul Autorităţii Contractante nu vor fi contactate în legătură cu această procedură de achiziţie în nicio circumstanţă.
Autoritatea Contractantă nu va fi făcută răspunzătoare în cazul în care Ofertantul nu respectă această instrucţiune.
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet şi gratuit la SEAP – http://e-licitatie.ro/pub.
Oferta trebuie transmisă exclusiv prin mijloace electronice în SEAP.
Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de 29 (douăzecişinouă) zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări cu 14 (paisprezece) zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, stabilit în Anunţul de participare.
Autoritatea contractanta va publica în SEAP la adresa www.e-licitatie.ro răspunsurile la solicitările de clarificări primite, fără a menţiona numele solicitantului, la Secţiunea Listă clarificări, notificări şi decizii.