Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: "Modernizare drum judetean DJ 208I: Blagesti (DN 28A) - Crivesti - Vanatori (DJ 208 N), km 0+000 - 1+500"
Valoare estimată: 5.837.438,99 lei fără TVA, compusă din:
-cheltuieli pentru proiectarea tehnica – 111.401,51 lei fara TVA (cap. 3.5.6)
-cheltuieli pentru asistenta tehnica din partea proiectantului – 16.710,23 l...
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: "Modernizare drum judetean DJ 208I: Blagesti (DN 28A) - Crivesti - Vanatori (DJ 208 N), km 0+000 - 1+500"
Valoare estimată: 5.837.438,99 lei fără TVA, compusă din:
-cheltuieli pentru proiectarea tehnica – 111.401,51 lei fara TVA (cap. 3.5.6)
-cheltuieli pentru asistenta tehnica din partea proiectantului – 16.710,23 lei fara TVA (cap. 3.8.1)
-cheltuieli pentru investiţia de bază – 5.570.075,36 lei fără TVA (cap. 4.1)
-cheltuieli pentru organizarea de şantier – 139.251,89 lei fără TVA (cap. 5.1)
În bugetul proiectului sunt prevăzute cheltuieli diverse şi neprevăzute în cuantum de 627.979,58 lei fără TVA. Valoarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute poate fi accesată oricând în timpul derulării contractului, în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu dispoziţiile art. 160 alin. (2) şi art. 161 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.