În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de proiectare, asistenţă tehnică şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Renovarea energetică a Gradiniţei cu Program Normal nr.4 din oraşul Şimleu Silvaniei".
Informatii detaliate cu privire la solutiile adoptate pentru executarea lucrarilor precum şi cantitatile şi categoriile de lucrari care se solicita a fi...
În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste încheierea contractului de proiectare, asistenţă tehnică şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Renovarea energetică a Gradiniţei cu Program Normal nr.4 din oraşul Şimleu Silvaniei".
Informatii detaliate cu privire la solutiile adoptate pentru executarea lucrarilor precum şi cantitatile şi categoriile de lucrari care se solicita a fi executate, sunt cuprinse in DALI pus la dispozitie de autoritatea contractantă în cadrul procedurii simplificate online, ce va fi derulată pe SEAP.
Valoare estimată a contractului este de 1.067.971,06 lei fara TVA din care
Cap. 3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica 63.760,00 lei din care:
3.5 Proiectare
3.5.4 Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/autorizatiilor 3.000 lei fara TVA
3.5.5 Verificare tehnică de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie 10.000,00 lei fără TVA
3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie 41.316,00 lei fără TVA
3.8 Asistenta tehnica
3.8.1 Asistenţa tehnică din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor 9.444,00 lei fără TVA
Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza 979.211,06 lei din care:
4.1 Constructii si instalaţii 861.121,99 lei fără TVA
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologoice si functionale 14.103,07 lei fără TVA
4.3 Utilaje, echipamente tehnologoice si functionale care necesita montaj 89.986,00 lei fără TVA
4.4 Utilaje, echipamente tehnologoice si functionale care nu necesita montaj 14.000,00 lei fără TVA
Cap. 5 Alte cheltuieli
5.1 Organizare de şantier 25.000,00 lei fără TVA
Numărul zile pana la care se pot solicita clarificari : până " în a 12 a zi înainte de data limită a depunerii ofertelor"
Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari cerute de operatorii economici şi vor fi transmise în SEAP " în a 7 a zi inainte de data limită de depunere a ofertelor".
La solicitarile de clarificari venite dupa termenul limita indicat mai sus, autoritatea contractanta îşi rezerva dreptul de a nu formula raspuns.