Contractul are ca scop: Servicii de proiectare, actualizare/revizuire SF, DTAC, PT şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru realizarea investiţiei ,,Execuţie rezervor de apă de 400 mc, la secţiile exterioare ale Spitalului Judeţean de Urgenţă Zalău, (spital vechi)"
Etapa 1 - Elaborare documentaţie tehnică : Studiu de fezabilitate, inclusiv Studiu Geotehnic verificat la cerinţa Af (verificarea intră în sarcina...
Contractul are ca scop: Servicii de proiectare, actualizare/revizuire SF, DTAC, PT şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru realizarea investiţiei ,,Execuţie rezervor de apă de 400 mc, la secţiile exterioare ale Spitalului Judeţean de Urgenţă Zalău, (spital vechi)"
Etapa 1 - Elaborare documentaţie tehnică : Studiu de fezabilitate, inclusiv Studiu Geotehnic verificat la cerinţa Af (verificarea intră în sarcina Autorităţii Contractante) şi Studiu topografic vizat ANCPI.
Etapa 2 - Elaborare documentaţie tehnică: DTAC+PT+DDE+CS
Etapa 3 - Asistenţă tehnică din partea proiectantului.
DURATA CONTRACTULUI
Durata contractului este de 18 luni de la data semnării acestuia.
• Etapa 1, Elaborare Documentaţie tehnică: Elaborare Studiul de fezabilitate conform HG nr.907/2016, maxim 2 luni de la semnarea contractului;
• Etapa 2, Elaborare Documentaţie tehnică: DTAC+PT+DDE+CS conform HG nr.907/2016, maxim 3 luni de la emiterea ordinului de începere a serviciilor;
• Etapa 3, se vor desfăşura pe parcursul execuţiei lucrărilor, pe o perioadă de 12 luni începând cu data menţionată în ordinul de începere a serviciilor, cu posibilitatea de prelungire automată, fără a fi necesar un acord de voinţă expres al părţilor în acest sens şi fără costuri suplimentare, în situaţia depăşirii, din motive independente de culpa Autorităţii Contractante, a termenelor de realizare a lucrărilor prevăzute în contractul de lucrări sau a altor termene din cuprinsul contractului de lucrări, depăşire care face necesară prestarea în continuare a serviciilor de către Proiectant.
Valoarea totală estimată serviciilor care vor fi supuse procedurii de achiziţie publică este de 75.630,25 lei fără TVA.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18
Autoritatea Contractantă va răspunde la solicitările de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor în a 13 zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Solicitările de clarificări se vor încărca în SEAP, la secţiunea aferentă, în format PDF editabil.
Modul de realizare a corespondenţei între Autoritatea Contractantă si ofertanti va fi online prin intermediul SEAP.