Documentaţiile tehnico – economice solicitate, vor fi în strictă concordanţă cu Certificatul de Urbanism nr. 1629/27.07.2020:
2.1.1. Expertiză Tehnică pentru structura de rezistenţă – actualizare Expertiză Tehnică nr. 346/2017
2.1.2. Expertiză Tehnică pentru instalaţii electrice şi curenţi slabi
2.1.3. Studii premergătoare întocmirii D.A.L.I., documentaţii suport pentru obţinere avize
2.1.3.1 Studii:
- Ridicare topografică ...
Documentaţiile tehnico – economice solicitate, vor fi în strictă concordanţă cu Certificatul de Urbanism nr. 1629/27.07.2020:
2.1.1. Expertiză Tehnică pentru structura de rezistenţă – actualizare Expertiză Tehnică nr. 346/2017
2.1.2. Expertiză Tehnică pentru instalaţii electrice şi curenţi slabi
2.1.3. Studii premergătoare întocmirii D.A.L.I., documentaţii suport pentru obţinere avize
2.1.3.1 Studii:
- Ridicare topografică cu viza OCPI cotată şi menţionaţi vecinii, cu indicarea nr. cadastrale;
- Studiu geotehnic şi de stabilitate cu verificare Af;
- Raport de audit energetic;
- Referat de verificare la cerinţa esenţială de calitate în costrucţii “E" – economie de energie şi izolare termică şi “C" la securitate la incendiu
- Referat de verificare la cerinţa A1, B1, D şi F
2.1.3.2 Avize:
- Salubritate
- Direcţia Judeţeană pentru Cultură Iaşi
- Comisie de Versanţi
- Securitatea la incendiu
- Sănătatea populaţiei
- Actul administrative al autorităţii competente pentru protecţia mediului
2.1.4. D.A.L.I. – Documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii, întocmită conform HOTĂRÂRE nr. 907 din 29 noiembrie 2016, verificată de verificator tehnic atestat, conform HOTĂRÂRE nr. 925 din 20 noiembrie 1995. Documentaţia D.A.L.I. va fi susţinută de către proiectant în comisia CTE - Consiliul Judeţean Iaşi pentru obţinerea avizului de aprobarea a indicatorilor tehnico-economici.
Toate activităţile trebuie realizate cu respectarea legislaţiei şi a reglementarilor tehnice în vigoare, aplicabile specificului obiectivului de investiţii.
Documentaţiile se vor preda în 3 exemplare originale şi 1 exemplar pe suport electronic, CD.
Pentru destinaţii, funcţiuni, caracteristici, parametri şi date tehnice specifice, preconizate se va consulta “Tema de Proiectare" anexată prezentului caiet de sarcini.
Pentru edificare la amplasamentul obiectivului, ofertanţii pot adresa o cerere în acest sens, cu 3 zile înainte de vizită.Locul şi durata desfăşurării activităţilor
Locul desfăşurării activităţilor
Activităţile solicitate prin prezentul Caiet de Sarcini se vor realiza la sediul Contractantului şi la amplasamentul obiectivului. Pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul Contractului, Contractantul este responsabil de asigurarea unui mediu de lucru care respecta legislaţia în materie de muncă şi protecţia muncii. Autoritatea Contractantă intenţionează începerea serviciilor, imediat după semnarea Contractului şi constituirea garanţiei de bună execuţie, prin ordin de începere a serviciilor.
Durata prestării serviciilor va fi de 3 luni.
La finalizarea serviciilor documentaţiile se vor depune cu adresă de înaintare şi proces verbal de predare – primire la Secretariatul spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Iaşi, str. Dr. I. Cihac nr. 30.
Plata aferentă serviciilor se va face în termen de cel mult 60 zile după recepţia documentaţiilor de către autoritatea contractantă, în baza facturii emise şi a procesului verbal de recepţie.
Pentru edificare la amplasamentul obiectivului, ofertanţii pot adresa o cerere în acest sens, cu 3 zile înainte de vizită .
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari pana in a 3-a zi lucratoare inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Numar de zile până la care se pot solicita clarificări este de: 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.