Strada Liceului se afla in cartierul Scaeni, fiind o strada secundara care face legatura intre strada Bucovului, fosta Statie Electrica si strada Morii. Lungimea acestei cai de comunicatie este de cca.250 m,iar accesul catre Statia electrica are o lungime de cca.75 m, latimea este variabila, intre 3,0 si 4,0 m. Carasabilul este din balast si pamant, iar perioadele cu precipitatii circulatia se desfasoara cu dificultate, nu ...
Strada Liceului se afla in cartierul Scaeni, fiind o strada secundara care face legatura intre strada Bucovului, fosta Statie Electrica si strada Morii. Lungimea acestei cai de comunicatie este de cca.250 m,iar accesul catre Statia electrica are o lungime de cca.75 m, latimea este variabila, intre 3,0 si 4,0 m. Carasabilul este din balast si pamant, iar perioadele cu precipitatii circulatia se desfasoara cu dificultate, nu are rigole de scurgere a apelor, iar la intersectia cu strada Morii exista un podet peste rigola de scurgere a apelor aferenta strazii Morii, din traverse din b.a. de tip CFR cu o latime subdimensionata. In subteran exista LES de 20 kv si partial LEA de 0,4 kv. Deasemeni sunt bransamente pentru apa si gaze naturale Circulatia rutiera pe aceasta strada este foarte redusa, in general autoturismele aflate in proprietatea riveranilor. Prin documentatia ce o va intocmi, proiectantul va trebui sa prevada cel putin urmatoarele : 1.Decopertarea carosabilului existent, pe o adancime in functie de calitatea acestuia; 2.Completare cu balast si piatra sparta; 3.Asternerea de covor asfaltic; 4.Lucrari de dirijare a apei in afara carosabilului; 5.Marcaje si semne rutiere; 6.Platforme de intoarcere si de intalnire, acolo unde este cazul. 7.Amenajarea unui podet in locul celui existent la intersectia cu strada Morii, care sa permita accesul mijloacelor auto necesare transportului de materiale de constructii pentru edificarea de locuinte de catre rverani. Proiectantul va trebui sa proiecteze lucrarile in asa fel incat nivelul carosabilului proiectat, sa nu depaseasca cota carosabilului actual, decat acolo unde unde este strict necesar. Mentionam faptul ca nu se pune problema unor exproprieri pentru largirea acestor cai de comunicatie din cauza importantei foarte scazute d.p.d.v. al circulatiei in zona.