Investitia cuprinde Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile
tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului
pe toata durata contractului de executie lucrari si Executia lucrarilor.Potrivit devizului general realizat in cadrul Studiului
de Fezabilitate Actualizat, valoa...
Investitia cuprinde Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile
tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului
pe toata durata contractului de executie lucrari si Executia lucrarilor.Potrivit devizului general realizat in cadrul Studiului
de Fezabilitate Actualizat, valoarea estimata totală pentru proiectarea si executiea lucrărilor este de 134.935.319,00 lei
fara TVA formata din:A. Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile
tehnice necesare in vedereaobtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului
pe toata durata contractului de executielucrari cu o Valoare estimata este de 4.055.668,80 lei fara TVA, formata din:Cap.
3.5.4. - Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor: 50.000,00 lei fara TVA;Cap.
3.5.5. - Valoarea estimata – Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie: 25.000,00 lei
fara TVA;Cap. 3.5.6. - Valoarea estimata - Proiect tehnic si detalii de executie: 2.736.709,80 lei fara TVA;Cap. 3.8.1. -
Valoarea estimata - Asistenta tehnica din partea proiectantului: 1.243.959,00 lei fara TVA (din care 3.8.1.1 - pe perioadade
executie a lucrarilor – 621.979,50 lei fara TVA si 3.8.1.2. pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul
decontrol al lucrarilor de executie, avizat de catre ISC – 621.979,50 lei fara TVA);B. Executia lucrarilor pentru obiectivul
de investitii cu o Valoare estimata este de 130.879.650,20 lei fara TVA, formata din:Cap. 1.3. - Amenajari pentru protectia
mediului si aducerea la starea initiala: 2.976.216,00 lei fara TVA;Cap. 1.4. - Valoarea estimata - Cheltuieli pentru relocarea/protectia
utilitatilor: 3.000.000,00 lei fara TVA;Cap. 4.1. - Valoarea estimata Constructii si instalatii: 124.395.898,90 lei fara TVA;Cap.
5.1. - Valoarea estimata Organizare de şantier: 507.535,30 lei fara TVA (din care 5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii
aferenteorganizarii de santier – 497.583,60 lei fara TVA si 5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului – 9.951,70 lei
fara TVA).Procedura de atribuire este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului
de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se
cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind
finanțele publice.Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările
și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător
numai in măsura in care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea angajamentelor/creditelor bugetare cu
aceasta destinație. În cazul în care, indiferent de motive angajamentele/creditele bugetare nu vor fi alocate pe o perioada
de 18 luni de la data declarării ofertantului câștigător, procedura de atribuire se va anula de drept în condițiile în care
nu există o altă sursă de finanțare,NOTA :În conformitate cu prevederile art.160 din Legea 98/2016, cu modificările și completările
ulterioare, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informații suplimentare în legătură cu
documentația de atribuire până în a 22-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va
răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări/informații suplimentare în legatură cu documentația de
atribuire în a 12-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările
de clarificari transmise dupa data limita stabilita.